Parabol uzunluk hesabı

ibrahim şahin

IMG_20210612_114027.jpg

Muharrem Şahin

Gölet, parabolün içidir.
En kısa yol
(-4,0)'dan başlayıp
(4,0) noktasından parabole çizilen teğetin
değme noktasına kadar parabol üzeri olacaktır.
Sonrası teğet üzerinden olmalı.

Yol, tepe noktası olan  (-5/2, -9/4) noktasından geçer.
Teğet, (2,2)'den uzaktadır.

Yalnız II.

ibrahim şahin <iboro...@gmail.com>, 12 Haz 2021 Cmt, 11:42 tarihinde şunu yazdı:

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BOs_SwptOgUi0sp1BfobRiY7DRmT%3Da8nEs9d3MiF8KYbXbKAw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

--
.

ibrahim şahin

Muharrem Şahin

Bu da güzel İbrahim Hocam:
Emeği ben vereyim; Siz kendinize teşekkür edin. :):):)
Sevgiler, selamlar.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BOs_Syg%3DYuYhsQG%3Du%3DJGUAoRh5PqypHhPCsW%3DjiYMp4c3Ac6w%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

--
.