referandum yaklaşıyor neye evet diyoruz inceleyin isterseniz

nurettin yıldız

 referandumda neleri oylayacağız. biz öğretmenleri en çok toplu sözleşme alakadar ediyor herhalde
referandum-eki-zaman.pdf

bertan çatak(öğretmen)

aslında bu konuda bişeyler yazmayı hiç düşünmüyordum çünkü herkesin kendisine
evet veya hayır deme sebepleri vardır haklı veya haksız bunu kimse sorgulayamaz
fakat burdaki insanların yüzde 90 nı öğretmen olduğu halde nedense herkes bi yönlendirme içine giriyor
VE DEFALARCA BURDA SİYASET YAPMAYIN UYARISINA RAĞMEN DEVAM EDİYOR BUNLAR
ben bi soru sormak istiyorum defalarca yapılan uyarıya rağmen biz buna uyamazken çıkan anayasa kurallarına
nasıl uyacağız bunu bilmiyorum demekki evet desekde aynı demesek de ben burdan bunu anlıyorum
illaki evet dememiz içinmi uğraşıyorsunuz yoksa bizlerimi aydınlatıyorsunuz ikiside tehlikeli bence
çünkü ikiside bana hakaret gibi geliyorum evet yada hayır demem için uğraşıyorsanız (Kİ BURDA EVET DEMEK İÇİN UĞRAŞIYORSUNUZ) bu benim yerime düşünmek oluyor düşünemiyorum mu diye soruyorum
yok aydınlatıryorsanız karanlıkta olduğumu kim söyledi
TEKRARLIYORUM EVET VEYA HAYIR DİYECEK HERKESE BİR KEZ DAHA SÖYLÜYORUM
BURASI SİYASET TARTIŞMA YERİ DEĞİL SORU TARTIŞMA YERİ LÜTFEN SİYASET SOKMAYIN BURAYA

* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
sanat eserinin üzerinde imzası bulunmayan tek sanatçı öğretmenlerdir(M.K.ATATÜRK)

erdal karaburun (Öğretmen)

padişahlık (saltanat) kaldırılmadığı sürece sorunlarımıza çare bulacağımızı düşünmüyorum..bizim bu günkü istediğimiz hakları! elde etmek için (anayasalarında yazılı metin)örnek aldığımız milletler 250 yıl mücadele etmişlerdir.biz eğer bu gün uzaydan gelmediysek bu hakları (demokratik anayasa) elde etmek sizce ne kadar sindirilebiliyor acaba ..eğer padişahlara (padişah demiyorum) dur deyip biz artık kendi kaderimizi kendimiz tayin etmek istiyoruz demezssek mama masasındaki bir bebeğin daha ilerisine gidemeyiz. yıllarca haber programlarında seyrettiğimiz ve fikirlerimizi onların görüşlerine göre şekillendirdiğimiz aydın! (15 kişiyi geçmez..ülkemizde 60'ın üzerinde üniversite var bu arada) insanların çapından dışarı çıkıp ıssız bir adada kendi başımızın çaresine  bakabilirsek sanırım sorun yavaş yavaş çözülür..

06 Eylül 2010 17:31 tarihinde bertan çatak(öğretmen) <berta...@gmail.com> yazdı:

--
[...]

Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK

isa gedik

bence konuşulmaması gereken bir konu daha

erdal karaburun (Öğretmen)

isa hocam siz gruba hangi ülkeden katılıyorsunuz...

isa gedik

Sayın Erdal hocam bu referandumda sandık başkanı olarak görevliyim

cansu erçetin

bu konuda behzat hocama katılıyorum.bari burda siyaset yapılmasın.

erdal karaburun (Öğretmen)

saygısızlık olarak düşünmeyin sevgili hocam bu referandum şuan bizi ve bizden sonra gelecek çocuklarımızı ilgilendiriyor.1982 anayasasında bir iki maddeyi değiştirmek için 30 yıl beklediysek bundan sonra yapılacak bir değişikliği kaç yıl bekleriz belli olmaz..:)

erdal karaburun (Öğretmen)

 anayasa maddelerinin değişikliği kesinlikle siyaset değildir hocam..

erdal karaburun (Öğretmen)

keşke siyasiler irade göstermesede bizler (halk) gösterseydik...

nilufer

Biz de neden hayır dediğimizi söyleyelim.Haftalardır araştırıyorum bu
konuyu.Evet argümanları yeterli ve samimi değil diye
düşünüyorum.Pozitif ayrımcılık için söylenenler çok yuvarlak
laflar.Mesela yaz oraya meclisin şu kadarı bayan milletvekili olacak
diye.Fişlenme,özel hayatın gizliliğinin ihlali tarihe karışacak
diyorlar kendileri daniskasını yapıyorlar.Adaletten bahsediliyor
yüzlerce kişi hala içerde yatıyor mahkemeye bile çıkartılmıyor.Millet
iradesi diyorlar halbuki en fazla %47 sini temsil ediyorlar.Diğerleri
millet değil mi?İndirsenize seçim barajını.Milletvekilliği
düşmeyecekmiş.Adamlar ülkeyi bölüyor sen hala adamı mecliste
tutuyorsun.Yazık değilmi milletin çocuğuna;boşyere mi can veriyorlar?
Yazık bize.diyecek çok şey var ama ben bunlara ortak olmayacağım
demeyeceğim evet.Anayasa değiştirilsin ,ama böyle yangından mal
kaçırıyor gibi değil.İktidarları koruyan,onlara hesap soramayan bir
anayasaya evet diyemem.Lütfen okuyup kendiniz hiçbir etki altında
kalmadan karar veriniz.

alper

Nurettin Bey,eveti sen diyorsun,ben değil.Ben bunları çok
inceledim.Netten diğer görüşleri de inceleyin derim.Nilüfer Hanım'ın
görüşlerine katılıyorum bu arada.

murat yalcin(öğretmen)

:) GORUS acıklama butonumu olmus bura:) hade bakalım  tmozda kim kazanacak:) ama ben oyumu söylemem:)

07 Eylül 2010 00:31 tarihinde alper <alperc...@gmail.com> yazdı:

[...]

 ........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

barbaros gur

:):)

07 Eylül 2010 00:34 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

barbaros gur

karasızlığımı yendiğimide ekleyeyim..(referandumların özüyle alakalı bir kararsızlık)

Temel Gökçe

Saygıdeğer arkadaşlarım burda sitaset yapmayın demişsiniz ve bunu sanki buradakilerin ve yöneticilerin genel isteğiymiş gibi göstermişsiniz ama yanıldığınız bazı şeyler var ya burdaki yönetici arkadaşları tanımıyorsunuz yada genel tartışılan konuları ve yapılan yorumları gelişgüzel okuyorsunuz. Burda fikirlerin ve görüşlerin tartışılmasına konuşulmasına kimsenin tepki gösterdiği yada yasak koyduğu yok hatta bu tür diyalogların öneminden bahsedildi. Sadece birbirimizi kırmadan hakaret etmeden kişi ve bir zümreyi hedef göstermeden tartışalım deniyor bunda kötü olan birşey yok bence fikir yapmayan arkadaşlar ortamı geren laflar söylemesinler işte o zaman tartışmanın boyutu üzücü bir hal alıyor lütfen eky hocanın yaptığı uyarıları okursanız ne denmek istediğini daha iyi anlarsınız SAYGILAR...

06 Eylül 2010 23:35 tarihinde nilufer <niluferp...@gmail.com> yazdı:

--
[...]

Adapla gelen,hürmetle gider...

Temel Gökçe

HAYIRlı akşamlar arkadaşlar :) :) :) bende söylemek isterdim ama ...

07 Eylül 2010 00:38 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

barbaros gur

hayır kelimesi de politik oldu yahu..''hayırlı'' diyemez olduk..):):

murat yalcin(öğretmen)

çevremde sunu gordum hayır diyenlerin hemen hemen hepsi  AKP sevmemezliğinden(dusmanlıgı desek de olur:)) hayır diyorlar

ama referandumda su maddeye karsıyım diyemiyolar:) keske 2011 genel secımlerini bekleselr akp ile hesaplasmak için:)

bende diyorum ki AKP ye HAYIR  refaranduma EVET:):)

barbaros gur

murat hocam, sakın ukalalık gibi algılamayın ama partilerüstü bi durum olarak algılıyorum,
bu yüzden sloganınıza (saygı ve sempati ile baksam bile) prensip olarak katılamıyorum..

derin saygılarımla

ERhan ERdoğan

Murat hocam izninle siz neden evet diyorsunuz desem açıklarmısınız

başak başak

herkese iyi akşamlar
ben de 12 eylüle sayılı günler kala,şimdiye kadar herkesin karar verebilmek adına araştırmalarını yapmış olup kararını verdiği   bir zaman diliminde burda bunların konuşulmasını anlamış değilim.tmozun yöneticisi değilim ama fikir beyan etmek için yönetici olmak gerktiğinide düşünmüyorum.tmozun kuruluş sebebi belli,artık bu konuyla ilgili gelen mailleri okmadan siliyorum.en azından beni etkileyemiyor bazıları...

barbaros gur

mevzuunun gidişatı, yandığımızın resmidir..:D:D

07 Eylül 2010 00:53 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:
Murat hocam çok pis sataştın şimdi :D o zman size bir soru sayın hocam Anayasa Mahkemesi  üyelerini TBMM mi seçmeli yoksa Cumhurbaşkanı mı?

murat yalcin(öğretmen)

tabiki mecut maddeleri bir öncekiyle kyas yaptıgım zaman her bir maddenin bir öncekine göre daha iyi oldugu acıkca gözukuyor isterseniz maddeleri tekte bakalım:)

barboros hocam ben en azından akp dusmanalrının AKP ye hayır ama anayasaya evet demlerini beklerdim demek istedim partıler ustu olduguna kesinlikle aktılyom

Temel Gökçe

Temel Gökçe

bende bu sıralar çok der oldum hocam :D :D

07 Eylül 2010 00:44 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

barbaros gur

sayın başak başak bence inisiatif sizde iken dilediğinizce kullanın..

saygılarımla..

07 Eylül 2010 00:54 tarihinde başak başak <basa...@gmail.com> yazdı:
herkese iyi akşamlar

barbaros gur

memleketin bir partisine (yasal) düşmanca bakılmasıda abestir..zaten bi anımsasak bizi birarada tutan şeylerin, ayrıştıranlardan fazla olduğunu,...meselelerin yarısı hallolur..

Alaattin ŞEKER

Bir sorum olacak herkese matematikçiler problem mi sever yoksa polemik mi sever yoksa her ikisinide mi sever :)))

barbaros gur

Temel Gökçe

ya bencede arkadaşlar bırakın konuşmak isteyen gerekli adap ve usul içerisinde konuşsun niye rahatsız olunuyor tartışmaktan yani burda kimseyle aynı fikirde olmak zorunda değilim ama kimseyede kin beslemiyorum mesela Murat hocayla farklı düşünsekte yaptığı yorumlar ve yaklaşım tarzı hoşuma gidiyor ve yaratıcı fikirlerin çıktığınıda görüyorum herkes otokontrolünü yapsın...

07 Eylül 2010 00:55 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

murat yalcin(öğretmen)

temel hocam değin madde sımdikine göre daha demokratik bir yapıya kavusuyo
simdikinde tumunu cumhur atarken yenisinde 16 tanesini hakimler kendi aralarındaki oylamayla sececekler neresi  kotu söylermisin:)

07 Eylül 2010 01:00 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

Alaattin ŞEKER

Peki pardon yanlış anlaşıldım sanırım. Polemiksiz yazışmaya devam o zaman.:))))
Kolay gelsin.Saygılarımla.

barbaros gur

geçenlerde eyüp hocamızın bir sorusu arada kaynadı neden insanlar devlet memurluğu için anormal bir yarış ve tutum içersinde diye,
ya da tersinden bakalım, özeldeki arkadaşlar, zerre kadar sosyal bir hakkınız, güvenceniz var mı?..konuyu deiştirdim ama..pardon

barbaros gur

gayette öğretmenleri ilgilendiren bi mevzuu..dersane sektörü filan...

iskender tökel

vay be tmoz da bugünleride gördük ya....

barbaros gur

Temel Gökçe

Sayın hocam referandumun her maddesine neden evet denilmek zorunda bırakılıyoruz zaten herkesin tepki gösterdiği iki madde var niye bu maddeler oylanmıyor da tamamı oylanmak zorunda bırakılıyorişte burda bence partiler siyasi iradelerini ölçmek amaçlı insanları ayrıştırmaya çalışıyorlar ben hepsine neden evet demek yada neden hayır demek zorunda bırakılıyorum...

07 Eylül 2010 01:02 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...
tablo(4).jpg

murat yalcin(öğretmen)

temel hocam bunu kendi arkadasları kendisi seciyo 2. atmalr tamamiyle formalite oldugunu fark edebilyiosunuz dur sanırım::::)

barbaros gur

iskender tökel

est. sayın hocam. ben Wittgenstein gibi yaklaşıyorum bu meselelere (anayasa, kpss, sair enteresan durum,...) "İnsanın dünyayı daha iyi biryer yapabilmek için yapacağı en iyi şey kendisini değiştirmesidir, dünyayı değil der
bugünleri gördük derken kastım ne siz ne de değerli hocalarıma sitem yada kinaye değildir. sadece kutlu doğum haftasında açılan bir mail ile ilgili bir anım depreşti.
ama şurası bir gerçek anayasa ülkeye demokrasi, hoşgörü getirir yada getirmez. değişirse onu hep beraber göreceğiz. fakat tmoza demokrasi getirdiği kesin.

Temel Gökçe

barbaros gur

murat yalcin(öğretmen)

hocam eskisinden daha iyi olması evet için yeterdir( sanırım eskisinden daha iyi oldugunu sizde kabul eder durumdasınız:) ileride diğer partiler gelir üsutne koyar dahada iyi olur bence ...

Hüseyin Atıcı <<hatici71@gmail.com >>

şimdiye kadarki görüşlere bakıyorumda iş anayasa oylamasından çıkmış parti oylamasına geçmiş.inanınki ben bile henüz neyi oyladığımı anlamış değilim.hiç kimse doğru dürüst maddeleri tek tek kendin den bir şey katmadan objektif anlatmadı.neyi oyluyoruz,neye evet diyoruz neye hayır diyoruz bilmiyoruz.tek anladığım akp yi seviyorsan evet sevmiyorsan hayır ver.biz anayasayı değilde sanki akp yi oyluyoruz gibi oldu.allah yardımcımız olsun..

Temel Gökçe

Hocam sizin için bu yeterli olabilir ama bencede iki yanlış bir doğru etmez ha birde formalitenin olduğu bir yerde neden formaliteye ihtiyaç duyulur...
07 Eylül 2010 01:17 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

ERhan ERdoğan

evet doğru kendi (arkadaşları) üyeleri arasından :) peki sayıştay üyelerini, YÖK üyerlerini, askeri mahkeme üyelerini, hadi biraz zorlayalım 1/4 danıştay üyelerini kim seçer Baro başkanlarını eklemeye gerek kalmıyor zaten

murat yalcin(öğretmen)

huseyin hocam bizde oyle olmaması gerektğini söyluyoruz nerde değin turden msj var?
bir ara tmoza gönderimişti bence en yararlısı solda eski sada yeni hali  tarfsiz bir calısma sadce maddelr var .. okumak isteyen...

07 Eylül 2010 01:20 tarihinde Hüseyin Atıcı <<hati...@gmail.com >> <hati...@gmail.com> yazdı:
Anayasa[1].pdf

murat yalcin(öğretmen)

yeterli oldugunu kim dediki yetmez ama evet dedk biz hep:)

murat yalcin(öğretmen)

nedmek kim secer erhan hocam birileri adaylıgını koyacak hakimler yada avukatlar kime oy vermek sitoysa ona vercekelr bunda ne sakınca var???

barbaros gur

malum 2 madde dışındakiler çoğunlukla meclisten geçerdi zaten..bi ton masraf bu referandum, gürültü,kirlilik vs..

07 Eylül 2010 01:25 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:
sayın hocam şuanda biz maddeleri tartışıyoruz şahsen ben bütün oylamaya evet yada hayır denmesine karşıyım toplumsal birliğin sağlanamadığı maddelerin oylanmasının daha önemli olduğunu düşünüyorum bu referandumun yapısı bizleri ayrıştırıyor tamamına karşı olmamama rağmen hepsini oylamak zorunda bırakılıyorum bence bu durumu yaratanların sorunu bu...

[...]

Temel Gökçe

murat yalcin(öğretmen)

hocam bir laf gidiyo uzlasma bu nezaman olmus ki????  411 el kaosa kalktıgını hatırlatırım:) yok mu idi uzlasma:)

barbaros gur

haklısınız büyük handikap..

murat yalcin(öğretmen)

ki o kadarki bazıalrı (siz biliyorsunuz) hayır için apo serefsizine eskisinden daha fazla ihtiyac duyuyoruz diyor ki bu nedmek yav sizde uzlasma diyonuz bunu arayan yok ki:)

Alaattin ŞEKER

Referandumun ne amaçla yapıldığını ancak 1-2 sene sonra anlayacağız.Neye evet verip neye hayır verdiğimizi asıl o zaman anlayacağız.Ama avukat bir arkadaştan duyduğuma göre bu referandumdan sonra 1 yıl içinde yani 2011 de tamamen anayasayı değiştireceklermiş.

nilufer

Murat Hocam,tartışalım o zaman.Mesela 1) Meclis niye salt çoğunlukla
anayasa mahkemesine üye seçiyor?Diğer vekillerin iradeleri nerde?Nerde
milletin iradesi?

2)Cumhurbaşkanı Yök'ten üye atıyor.Yök zaten iktidarın arka bahçesi
değil mi?

3)Hsyk da gelişmiş demokrasilerde bakan ve müsteşar yok.Ne işi var
onların orda?Sembolik olduklarına inanıyor musunuz gerçekten?

4)Pozitif ayrımcılık olacak mı gerçekten?Samimi olsalar koyarlardı
oraya birkaç detay,birkaç reel madde.Nasılsa kendileri hazırlamadı mı?
Doğru düzgün bir mutabakat mı sağlandı?

5) 26 maddeyi niye hepten oyluyorlar?Ayırmak o kadar zor mu gerçekten?
en azından iki grupta mı olamazdı?

6) Canımızı alanların,ülkeme küfredenlerin,bölmek isteyenlerin
mecliste işi ne ?Neden onlara dokunamıyoruz?Neden vekillikleri
düşmüyor?

7) Cumhurbaşkanı yetkileri fazla derken taslakta niye bundan söz
edilmiyor?

8) Artık yökten de şikayetleri yok ki kaldıralım falan denmiyor
taslakta.

9) Danıştay artık yerindelik denetimi yapamıyor;idarenin lafı üstüne
laf yok artık.Adam size kızdı sürdü sizi bir yerlere.Kime derdinizi
anlatacaksınız?Kamu denetçiliğine mi?Onu da iktidar oluşturmuyor mu?

Aklıma gelenler bunlar.Bu arada hayır diyenler sadece ikidardan
hoşnut olmadığı için demiyorlar;elbette öyle olanlar da vardır.Evet
diyenlerin birçoğu da belki iktidardan hoşlandığından ya da
diğerlerinden hoşlanmadığından diyordur bence.Saygılarımla.

Temel Gökçe

Hocam avrupa organları, yüksek yargı üyelerinin eşdüzey yargıçlar tarafından ve kendi aralarından seçilmesi, parlamentoların AYM'ye üye seçmemesi, yasama ve yürütmenin yargıya karışmaması gerektiğini, ileri demokrasilerde sistem gereği yasama organınca seçim yapılacaksa, bunun da uzlaşma ile, muhalefetin de katılması sağlanarak, nitelikli çoğunlukla yapılmasının zorunlu olduğunu söylemektedir. Bunun için Avrupa ülkelerinde parlamentolar Anayasa Mahkemesi'ne 2/3 çoğunlukla seçim yapmaktadırlar. Oysa, yapılan değişiklikte, AKP'nin tek başına seçim yapmasını sağlayacak bir yöntem getirilmektedir. Bu yönteme göre, ilk tur oylamada sonuç alınmazsa, ikinci tur oylamada bir adayın üye seçilmesi için “salt çoğunluk” yeterli görülmektedir. Bu sayı 276’dır ve AKP’nin tek başına üye seçmesi için yeterlidir. Yani demokrasiden bahsediyorsak bunu sağlayacak ortamlar oluşturalım kendi gücümüzü sınamaya kalkıp bence insanları ayrıştırmayalım...
07 Eylül 2010 01:28 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

murat yalcin(öğretmen)

ya allah allah bugun akp 2011 de CHP basa gelir  siz meclisi hep akp de kalacak diye sartlanmıssınz zati:)

hocam hersey salt cogunlukla olmuyormu:) o mecliste.....

erdal karaburun (Öğretmen)

murat yalcin(öğretmen)

ki o  secilrcek uyeleri akp mi meclise getiryor arkadsları onalrı oneri simdi akp nin mi adamı oldualr hakimler bu 3 diye uc kisiyi secmisse mecliste bunalrdan birini secmeyecekmi ee akp nin payı nerde?

barbaros gur

murat hocam yetksizmiş gibi görünen bakanın yetkileri sorun...baskı vs. filan..

murat yalcin(öğretmen)

ayrica bunu da es gecmeyelim  temel hocam neden korkalar bunalr apo serefsizinden kormadıkları kadar hakim arkadslarından mı

koca yargitay uyesi APO SEREFSİZİNDEN MEDET UMUYOR.... NİYE normal bir hakim savci veya avukat gecek diye korkuyolarki bundan guzel bişey mi var.... kanım dondu bu bir vatana ihaneetir yav apodan yardım .....

murat yalcin(öğretmen)

barboros hocam yetki simdikinde daha fazla maddelri okursanız görrursunuz....
simdi bakan olmadan topalanamıyor bak ozaman öyle bir sorun kalmaycak...

erdal karaburun (Öğretmen)

madem ağırlıklı nokta yargı,şuan birinci derecede karar veren hakimler için akp nin ......nin hakimleri diye ayırırsak biz kime güveneceğiz...babadan oğula geçsin madem sorun kalmaz...

07 Eylül 2010 01:38 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

Temel Gökçe

sayın hocam işte onların yaptığı siyasi istismar ve çıkar herkes kendi devleti kurmaya çalışıyor bunu yaparkenden herkesi bir tarafmış gibi gösteriyorlar daha sonra herkes kendi yaptığına demokrasi diyor o zamanda anlaşılıyor ki bu anayasayı tümden onaylamak toplumda ister istemez ayrışma duygusu oluşturuyor bunu yapanlar bunu bilerek ve kasten hesaplıyorlar aynı KPSS sınavının akibetini açıklamadıkları gibi çünkü işin içine oy kaygısı giriyor ne demokratif nede adil bir tavır sergileniyor...

07 Eylül 2010 01:40 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

murat yalcin(öğretmen)

bu benim msj cevap değil temel hocam burda siyasi istismar yok... İHANET VAR YAZDIKALRIMI TEKRAR OKUYUNUZ...

erdal karaburun (Öğretmen)

peki anayasa mahkemesinin hukuk açısından sorun görmediği bir değişikliği neden sorun olarak görüyorsunuz..

Temel Gökçe

07 Eylül 2010 01:30 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

Temel Gökçe

Arkadaşlar bence olayı farklı algılıyorsunuz sorun burda AKP değil iktidarı elinde bulunduran güç madde yapısal olarak kullanılmaya müsayit burda bunu kimin kullandığı değil neden bu imkanın verildiği mesele...

07 Eylül 2010 01:43 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekara...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

barbaros gur

ilginç kararlar verebiliyorlar ondandır, erdal hocam..

saygılarımla

murat yalcin(öğretmen)

ya hocam halen görmemezlikten geliyosunuz nerde siyasi istismar senin yargının en basındaki adam gidip APO SEREFSİZİNDEN MEDET UMUYOR aynan yazıyorum her zamankiginden dAHA fazla ihityac var diyor yani daha önce hep kullanmıslarda...... bence yorum yapamıyorsunuz:)

barbaros gur

tam kurtlar vadisi yani, murat hocam...

murat yalcin(öğretmen)

ben sizi söyleyim hocam
iste mevzu bu hocam mahrem dairelrinre normal hakim ve savcialrın yada avukatların girmesini istemiyorlar KARANLİK ODA:)
tek karsı cıktıkları bu:):)

Temel Gökçe

Murat Hocam ben burda neden hangi maddeye karşı olduğumu açıklıyorum insanları yaptığı pisliklere ben cevap verecek değilim heralde :)

07 Eylül 2010 01:47 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

erdal karaburun (Öğretmen)

ve ayrıca hayır diyen arkadaşlar neyi kimden korumaya çalışıyorsunuz...

nilufer

Kimsenin Hakimler devleti istediğini sanmıyorum.Yapılan yanlışlıkları
açıklayarak tek parti devletinin savunulmasını da anlamıyorum.

Temel Gökçe

Murat hocam niye yorum yapamayım bu durum açıklamasını gayet sizde açık bir şekilde yapmışsınız bu kurumlarda bulunan bu şerefsizlerin bunları söylemesinin benim bu maddeyi eleştirmemdeki bağlantısı nedir sorabilir miyim, yani maddeyi eleştirdiğim için neden bu soruya muhattap kalıyorum hala anlamakta zorlanıyorum sizi...

07 Eylül 2010 01:52 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
Adapla gelen,hürmetle gider...

murat yalcin(öğretmen)

barbaros gur

temel hocam, değerli hocam grubun kuarllarından biri derki beğenmediğiniz mesajın daha güzelini siz yazın (özet manada)

saygılarımla..

07 Eylül 2010 02:00 tarihinde Temel Gökçe <temel...@gmail.com> yazdı:
Ohoooo gerçekten burda tartışmak çok zormuş ya bazıları konuya birden atlıyor olay hangi boyuta geliyor derdimi anlatamaz hale geldim şimdide erdal hocam bizleri birilerinin korumacısı haline getirdi işte sorunumuz bu sanırım niye karşı olduğumu söyleme fırsatını bulamıyor hatta insanlar kendi düşündükleri şeyleri manadar bir şekilde ifade ediyor ilginç...

murat yalcin(öğretmen)

hocam sirf bu seref...lerin bu ulkeyi apo serefsizle ittifak yapacak kadar dusen bu insanalrın odasına comak sokmak için bile evet denirki bu maddde hiç bir sakınca yok bu maddeyi elestirenlerin yuzde 90 bundan rahatsiz:) basta chp
bAKkınız kemal beye hangi mitinginde bir maddeyi elesitiryo yuh bea akp söyle findiğa ne verdiki ben burayi il yapacam vesaire vesaire yav referandum oylanıyor genel secmde değilz..

tekrarliyorum avukatların yada hakımlerin kendi aralarında oylama yapıp bunalri uye atamalrındaki skınıtıyı bir turlu çözemedim....(olsa olsa karanlık işlerine devam etmek istoylar ne dersiniz)

Temel Gökçe

nilufer

Alaka kurmak o kadar zor değil.Ben nedenlerimi madde madde sıraladım
eleştirin ve kendimize göre bir doğru bulalım,fikirlerimiz çarpışsın
diye.

ERhan ERdoğan

Duble yolar, havaalanları, cezaevleri, okuyan kızlar erkekler yardımı vs...... kim diyordu bunları bence buradan vurmaya çalışmayın çok sapar

murat yalcin(öğretmen)

erhan hocam siz halen genel secim havasındasınız:):) söylediğim seye turkiye sınırları içinde yasayan bir insan evladı hayır öyle değil diyemez(pkk sempatizani ve chp haric kılıctar bey cok normal akrsıladıgını söyledide dinlemisinizidir):)

isa gedik

Lütfen bu referandum için herkes kendi görüşüne kendisine saklasın kim evet diyor kim hayır diyor lütfen bunları özeliniz gibi görün ve gizleyin

07 Eylül 2010 02:08 tarihinde ERhan ERdoğan <erhaner...@gmail.com> yazdı:
Duble yolar, havaalanları, cezaevleri, okuyan kızlar erkekler yardımı vs...... kim diyordu bunları bence buradan vurmaya çalışmayın çok sapar

nilufer

Şerefsiz Apo diyorsunuz da ona sayın diyenlerin vekilliklerini elinden
alamayan bir anayasaya nasıl evet diyorsunuz?

murat yalcin(öğretmen)

murat yalcin(öğretmen)

ve bu tavrinizla okadar yandaslık yapıyorsunuz ki neden hayır değiniz ortaya cıkıyor en azından temel bey gibi demenizi beklerdim....

ERhan ERdoğan

murat hocam kılıçdaroğlunun hayır cephesinde olmadığını düşünmeye başladım zaten :) ben onun veya chp nin savunuculuğunu yapmıyorum. sadece o yapıyormuş gibi göstermek doğru gelmedi ordu yargı ösym herkes hesap vermeli gereken yapılmalı kişileri savunmuyoruz kurumları savunuyoruz olması gerektiği şekilde

murat yalcin(öğretmen)

ordunun yargının hesap vermesi gerektiğini dusunyosanız EVET demeniz lazım hocam cunki en fazl onalr karsı bu değişmilere
:):)

erdal karaburun (Öğretmen)

mevcut kaliteye bakarsak (bahsedilen kurumlar için ) evet dememiz gerekiyor...:)

barbaros gur

:D:D

erdal karaburun (Öğretmen)

benimki bir alıntı nilüfer hocam..:)..kinaye yani..

07 Eylül 2010 02:23 tarihinde nilufer <niluferp...@gmail.com> yazdı:

Siz diyorsunuz ya şunun için bile evet denir diye.Ben de diyorum ki
şunun için bile hayır denilir.Yok aslında birbirimizden farkımız.

[...]

ERhan ERdoğan

mevcut kalitede düzenlenmesi gereken çok kurum var ama önemli olanın düzgün değil ayağa dolanmayan bir kurum yaratılmak istenmesidir bu yüzden hayır demeliyiz:))

07 Eylül 2010 02:28 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekara...@gmail.com> yazdı:
benimki bir alıntı nilüfer hocam..:)..kinaye yani..

barbaros gur

anayasa profesörlerinin bile belli bir yanlılık içnde ele aldığı süreci şüphesiz vatandaşlarında büyük bir çoğunluğu kendi ezberlerini bozmadan değerlendirecektir

07 Eylül 2010 02:28 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekara...@gmail.com> yazdı:
benimki bir alıntı nilüfer hocam..:)..kinaye yani..

nilufer

Ahmet Elmas

BİTARAF olmasınlar , yoksa BERTARAF olurlar. :)))

07 Eylül 2010 02:31 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

www.ahmetelmas.com

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

barbaros gur

:D:D

murat yalcin(öğretmen)

erhan hocam siz israrla akp sevmemezliği için hayır diyosunuz bunu gayet iyi tahmin edebiliyom suan su son söyledğinizdede haksız değilsiniz suan yargı ayak bagı oluyor seklinde dusuneblir akp çunki her seyleri yargıdan donuyor siz nedersiniz:)

07 Eylül 2010 02:31 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
It is loading more messages.