Açıortay dik ücgen

fırat Duran

to tmoz
Ilgilenen arkadaşlqra teşekkürler
20220512_141040.jpg

Hatice Mankan

to tmoz
5c59246c-3232-48bc-b468-c58a125b82d2.png

fırat Duran <frt...@gmail.com>, 12 May 2022 Per, 14:12 tarihinde şunu yazdı:
Ilgilenen arkadaşlqra teşekkürler

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABJOvqsaD%2BPiJDxomo2_4-T7AxeZONkvipbb0wL9VG743Mb%3DLg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Serdar

Hatice Hocam bir sorum olacak. DE neden BA'ya dik olmalı ki? B'nin E noktasına göre simetriği A noktası. Eğer DE'ye göre simetriği olsaydı dik derdik ama şu haliyle dik olmak zorunda değil diye düşünüyorum.

Serdar

Hatice Hocamızın iletisi gruba düşmemiş. Ben paylaşıyorum.

*****
Haklısınız Serdar Hocam.
Ben soruyu değil zihnimdekini okumuşum. Dediğiniz gibi
DE ve DF ye göre simetrik gibi algilamisim.
Çözümü dikkate almayın.
******