LGS bir olasılık sorusu hocalarım rica etsem bakar mısınız?

Fatih G.

Cevap b diyor. Lakin ben c buluyorum. (M-D), (M-K), (O-B) durumları buluyorum.
olasılık sorusu.PNG

ALİ BURAK GÜNEŞ

o-m  durumuda yok mu

Ne kadar bilirsen bil; söylediklerin karşındakinin anladığı kadardır.

Mevlânâ Celaleddin-i Rumi

Fatih G. <gecor...@gmail.com>, 6 Oca 2022 Per, 21:59 tarihinde şunu yazdı:
Cevap b diyor. Lakin ben c buluyorum. (M-D), (M-K), (O-B) durumları buluyorum.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CALvE%2BK6r_vYcPxpo2W8HtH7Kss%2B9htirVbn85umWNJT_9DwJMA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

ALİ BURAK GÜNEŞ

pardon  o-b  durumu