Acil..kombinasyon

Aylin Arslan

Ben daha fazla buluyorum, bakabilir misiniz arkadaşlar
20210825_064210.jpg

Metehan Okcu

Muhtemelen tek sayılar için hesap yaptıktan sonra bir de çiftler için hesap yapıyorsunuz. Ondan fazla çıkıyordur. Soru boyama sorusu. Örneğin (1,2) ile (2,1) boyandığında aynı desen oluşacağından farklı sayamayız. Soruda ki toplamların tek olması şartından dolayı tek sayılar için sayım yapınca çiftler için yapmaya gerek kalmıyor. Aynı desenleri buluyoruz.

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOp1GOoUKWz7YS4EjBjzHMK%3Da-4g__xwg4oB9bbmTj_s2x3ORg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Sorular ve Çözümlerim_32-1.jpg

Aylin Arslan

Evet Hocam, haklısınız. Teşekkür ederim.