üçgende açılar

Ahmet Kerem

Soru özel bir soru mu çözümü göremedim, hatalı gibi geldi bana.Hatalı ise hatanın ispatı mümkün mü sizlerce?.İlgilenen öğretmen arkadaşım olursa sevinirim
geo üçg.JPG

Şuayip KILIÇ

AB ve AD uzatırsanız
Dış açıortayları görebilirsiniz

5 Ağu 2021 Per 12:05 tarihinde Ahmet Kerem <ahmetk...@gmail.com> şunu yazdı:
Soru özel bir soru mu çözümü göremedim, hatalı gibi geldi bana.Hatalı ise hatanın ispatı mümkün mü sizlerce?.İlgilenen öğretmen arkadaşım olursa sevinirim

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2B%3DbzoJvedAKu1yEn2NcKB-uG7hvTd5Qa-WYhHPaPZJLx_gEOA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Metehan Okcu

Hocamın bahsettiği çözüm şu. Uzatmaları yapınca C noktasının iki dış ve bir iç açıortayın kesişim noktası olduğu görülüyor.

--
Screenshot_2021-08-05-12-55-06.jpg