Güzel bir soru

mathkap

Geçen hafta yapilan TED koleji'nin kendi içinde yaptığı bir yarışma sorusu :
Bir kare üzerinde alınan iki nokta arasındaki uzaklığın karenin bir kenarından küçük olma olasılığı nedir?

Soruyu öğrencim getirdi ben de çözümü düşünüyorum sizinle de paylaşmak istedim

Serdar

Olabilir mi?

11 Nisan 2023 Salı tarihinde saat 17:25:51 UTC+3 itibarıyla mathkap şunları yazdı:
IMG_20230411_192419.jpg

Serdar

Küçük yerine küçük veya eşit daha uygun olacaktır

11 Nisan 2023 Salı tarihinde saat 19:25:12 UTC+3 itibarıyla Serdar şunları yazdı:
Message has been deleted

mathkap

Zihninize sağlık teşekkürler sayın hocam