11 eba akademik destek deneme sinavlari

Yusuf AYDIN

to tmoz
Merhaba arkadaşlar.  Herkese iyi bayramlar.
11 eba akademik destek 1.tyt deneme sinavi cevap anahtari lazim. Yanimda bilgisayar olmadigi icin cevaplari telefondan goruntuleyemedim bi türlü.  Daha onceden indirip öğrencilerine gonderen olduysa bana gonderme şansı var mi acaba

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci

Başak Salık

Yusuf AYDIN <fusu...@gmail.com>, 13 May 2021 Per, 21:55 tarihinde şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOk900LLrwS3A0U66HbAaS7RdZLLcpO4O5_MkwFyQUO0Zm_AKg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
eba 11. sınıf 1. tyt cevap anahtarı 27.11.2020.pdf
EBA11. SINIF 1. TYT DENEME 27.11.2020 MAT ÇÖZÜMLERİ.pdf
eba 11. sınıf 1.TYT 27.11.2020.pdf

Yusuf AYDIN

to tmoz
Başak hocam Allah razı olsun. Cok makbule geçti.  Cok sagolun. Çözümleri bile göndermişsiniz.

Başak Salık

to TMOZ - Öğretmen & Öğrenci
rica ederim. çözümler ebanın

Başak Salık