ortanin üstü matematik ögrencisine ygs matematik soru bankası önerisi

matask

önerisi olan varsa paylaşirsaniz sevinirim teşekkürler

sebahattin soylu

Ortanın üstü bi seviyede ise fem konu özetli soru bankası öneririm. YGS ye girecek her ögrencinin çözmesi gereken bir kitap. Kolay gelsin.

1 Ekim 2012 00:55 tarihinde matask <tolgas...@gmail.com> yazdı:
önerisi olan varsa paylaşirsaniz sevinirim teşekkürler

Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Mehmet Yılmaz

BİLFEN olabilir ama biraz ağır olabilir.

matask

yetermi hocam sizce ygs matematikte 1 kitaptan sonra kararsız kaşdim ben deneme felan olur tabiki

DNZKRDG

Durumu iyi olan bir öğrencim Fem YGS lerden birisini bitirmiş çok detaylı soramadım belki serileri vardır YGS seviyesinde.... Bu yayının dışında başka hangi yayını önerirsiniz arkadaşlar ? Öğrencim benden öneri bekliyor maalesef bir kaç yayın dışında takip edemiyorum...

Ali ARSLAN

mutlaka final çözmeli derim hocam

aylin (öğretmen)

bilfem gayet güzel olmuş