Ekstrem yayınlarının tüm branş kitapları hazır.

celal işbilir

to tmoz
Arkadaşlar tanıdığınız tüm branşlardaki meslektaşlarımıza güvenerek tavsiye edebilirsiniz
Öğretmen örnekleri için:
ekstr...@hotmail.com

--
skype: geometri49
'' Şah Hatayim muhabbete bakarım, ben doluyum ben dolana akarım, güzel pirim bir dert vermiş çekerim bir derdim var bin dermana değişmem ''

"İyi bir öğretmen tatmin edici bir açıklama sunar; büyük bir öğretmen ise huzursuzluk yaratır, rahatsızlık verir ve tartışmaya davet eder."
Richard Sennett

GD

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
hocam hayırlı olsun, Lys geometriyi çok merak ediyorum doğrusu

albay

Hayırlı olsun Celal hocam. Umarım emeklerinizin karşılığını alırsınız.

AYLA SAYDAM

hayırlara vesile olsun

ayla saydam
nuh mehmet baldöktü anadolu lisesi
kayseri

30 Eylül 2012 19:15 tarihinde albay <cahit...@gmail.com> yazdı:

Hayırlı olsun Celal hocam. Umarım emeklerinizin karşılığını alırsınız.

Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

iskender tökel

Hayırlı olsun hocam. Sizin ve arkadaşlarınızın çalışmalarının hakettiği değeri göreceğine inanıyorum
Saygılarımla....

Sezgin Öner

Celal hocam hayirlisi olsun.Allah utandirmasin.emeklerinizin karsiligini alicaksiniz...

nuh ibrahim özkan

hayırlı ugurlu olsun ustadım

30 Eylül 2012 20:20 tarihinde Sezgin Öner <matemati...@gmail.com> yazdı:

--

NuH İBRaHiM ÖzKaN
Geometry & Math Öğrt.

''Hiç bir şey bilmiyorsan, HADDİNİ bil...''

Ulus Dershanesi

          AKŞEHİR/KONYA

Memleket:  42 1/2    AkŞeHiR ' li
Yerleşke:   42  1/2   AkŞeHiR

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

Hayırlı uğurlu olsun inşallah

30 Eylül 2012 20:26 tarihinde nuh ibrahim özkan <ozkannuh...@gmail.com> yazdı:

--
Ey Yolcu,

Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen
adımlarını sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).

                                            Ş.N(ks)ve AHG(ks)

DNZKRDG

Emeklerinizin karşılığını almanız dileğiyle Celal Hocam. Dikkatimi LYS serisi geometri kitapları daha çok çekmekte güzel sorular var. Eksiği yok fazlası var...

hasan tunç(öğretmen)

hayırlı olsun hocam geometri kitabı güzel olmuş...
HASAN TUNÇ
2012İSTANBUL

30 Eylül 2012 21:02 tarihinde DNZKRDG <karada...@gmail.com> yazdı:

Emeklerinizin karşılığını almanız dileğiyle Celal Hocam. Dikkatimi LYS serisi geometri kitapları daha çok çekmekte güzel sorular var. Eksiği yok fazlası var...

murat yalcin

tbrkler hocam...

[...]

 Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )

abdullah ekiz

Celal hocam Hayırlı olur inşallah.

30 Eylül 2012 21:17 tarihinde murat yalcin <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
        Abdullah EKİZ
MATEMATİK ÖĞRETMENİ

Orhan Demirci matematik ogretmeni

Hayırlı olsun Allah utandırmasın

30 Eylül 2012 21:20 tarihinde abdullah ekiz <ekizab...@gmail.com> yazdı:

--
Orhan Demirci
Sınav Dergisi Dershaneleri

Bir Matematikçi asla ölmez! Sadece bazı fonksiyonlarını kaybeder..

Taylan OKTAY

Hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun Celal hocam...

Taylan OKTAY(TO)
TMOZ & MATEMATİK VADİSİ
MSN           : taylan...@hotmail.com
Google Talk : taylan...@gmail.com
Yahoo         : taylan...@yahoo.com
WEB           : http://taylan.oktay.googlepages.com/

Onur Gulumserler

hayırlı olsun hocam lys geometrinizi merak ediyorum

Handan Tasan

Celal hocam,gönülden tebrik ediyorum sizi.. Basarınız daim olsun.Geçen dönem ,okulumda geometrı kıtaplarınızı beğenerek kullandım.Emınım bu sezonki kitaplarınızda bir harıkadır.. Yıne kullanmak kısmet olur umarım..:))

30 Eylül 2012 14:29 tarihinde celal işbilir <celal....@gmail.com> yazdı:

[...]

HANDAN TAŞAN
Ankara Gazi Anadolu Lisesi
Matematik Öğretmeni
Cep: 0 505 4884674

Gürhan Avcı

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
Celal hocam kitabınız hayırlı uğurlu olsun.Kitabınızın müfredata ilişkin çok büyük bir ışık tutacağını düşünüyorum.

Barış Demir

Hayırlı olsun Celal hocam..

cihan biçer

hayırlı olsun hocam...

1 Ekim 2012 16:57 tarihinde Barış Demir <baris...@gmail.com> yazdı:

Hayırlı olsun Celal hocam..

Kenan Kurt hopa nuri vatan anadolu lisesi

hayırlı olsun celal hocam allah utandırmaz inşallah.emeklerinize
zihninize sağlık sayın hocam...sevgiyle kalın

Halit KAYA

Hayırlı olsun...

--
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir. (MEVLÂNA)

scgn bsl

hayırlı olsun hocam..

1 Ekim 2012 15:50 tarihinde atasoyy...@mynet.com <atasoyy...@mynet.com> yazdı:
hayırlı olsun
Atasoy YANILMAZ
Karapınar ŞOA,ATL Meslek lisesi
karapınar/KONYA

[...]

Seçgin Başol
Merkez Ticaret Meslek Lisesi/Karabük

aylin (öğretmen)

hayırlı olsun hocam

yemluha ONAT (ÖĞRETMEN)

HAYIRLI UĞURLU OLSUN. İNŞALLAH EMEKLERİNİZİN KARŞILIĞINI ALIRSINIZ.

--
www.yemluhaonat.tr.cx

NE  KADAR  BİLİRSEN  BİL BİLDİKLERİN  KARŞIDAKİNİN ANLAYABİLDİĞİ  KADARDIR.

hasanduman

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com, "cela...@gmail.com
yayınlarınızı çok beğeniyiorum.birer örnek gönderirseniz sevinirim .
HASAN DUMAN
EFELER ANADOLU LİSESİ
MERKEZ /AYDIN
05057511175

Numan TUNCER

Hayırlı uğurlu olsun hocam.

2 Ekim 2012 01:00 tarihinde hasanduman <hdum...@gmail.com> yazdı:

Nrsl Nrsl

Hayırlı olsun hocam.

engin guner

Hayırlı olsun Celal Hocam.

2 Ekim 2012 01:03 tarihinde mustafa hergüner <maty...@gmail.com> yazdı:
hocam hayırlı uğurlu olsun. emeğinizin karşılığını almanız dileğiyle.

[...]

matematik bir sevdadır...

Mehmet Arslan

hayırlı olsun hocam tebrikler..

serhat yaman(öğrenen öğretmen)

Hayırlı olsun Sn Hocam.

2 Ekim 2012 10:33 tarihinde yakup3154 <yaku...@gmail.com> yazdı:

   Hayırlı olsun Celal hocam..
 yeni meb müfredatına uygun  12. sınıf geometri kitabınızda çıktı mı?

ebubekir gök

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
hayırlı olsun

Savaş Tekin

hayırlı olsun hocam..

2 Ekim 2012 18:13 tarihinde ebubekir gök <ebubekir...@gmail.com> yazdı:
hayırlı olsun

mehmet faruk

Hayırlı olsun Celal hocam.

ismail sulan

celal hocam kitaplarınız camiada farkındalık oluşturuyor. hayırlı
olsun.

On 2 Ekim, 18:24, mehmet faruk <cebirc...@gmail.com> wrote:
> Hayırlı olsun Celal hocam.

ŞENCAN

11 ve10 geometriler geldi Celal abi...
Ellerine Sağlık...

2012/10/2 ismail sulan <ismai...@gmail.com>
[...]

Emine ve Mehmet Baysal Lisesi

hasan tunç(öğretmen)

hayırlı olsun çok şık ve güzel çalışmalar.....
HASAN TUNÇ
2012İSTANBUL

FATİH YILMAZ

kitapların fiyatlarını buradan öğrenebilir miyiz sayın meslektaşlarım

ŞENCAN

FATİH YILMAZ

teşekkür ederim

güzide

HOCAM BANA DA GÖNDEREBİLİR MİSİNİZ?
MATEMATİK ÖĞRETMENİ GÜZİDE İYİGÜN
KOCASİNAN MERKEZ MAH. KARADENİZ CAD. NO:12 BAHÇELİEVLER İSTANBUL
GSD EĞİTİM VAKFI B.EVLER ORTAOKULU

On 30 Eylül, 07:29, celal işbilir <celal.isbi...@gmail.com> wrote:
> [...]
> *"İyi bir öğretmen tatmin edici bir açıklama sunar; büyük bir öğretmen ise
> huzursuzluk yaratır, rahatsızlık verir ve tartışmaya davet eder."

matkilic matkilic

Hocam emeğinize sağlık,hayırlı olsun,
örnek gönderebilirseniz sevinirim
Mehmet KILIÇ
Acıpayam Teknik Ve Endüstri Meslek Lisesi
Acıpayam-DENİZLİ
[...]

evdila

hayırlı olsun... bir örnek de ben alabilir miyim...
sema altıntaş
keçiören endüstri meslek lisesi
keçiören-ankara
5317169395

Tahsin Şahin

6 Ekim 2012 13:33 tarihinde riyaziyeci_ <riyaz...@hotmail.com> yazdı:
Hocam emeğinize sağlık,hayırlı olsun,
örnek gönderebilirseniz sevinirim

TUGAY ÜNGAN
DODURGA ÇOK PROGRAMLI LİSESİ
DODURGA-ÇORUM

--
-- Hayırlı olsun hocam. Mümkünse ben de örnek kitap talep ediyorum.
Tahsin ŞAHİN

fatma imir

hayırlı olsun hocam, örnek kitaplarınızdan gönderirseniz sevinirim,
teşekürler

FATMA İMİR
İSLAHİYE ANADOLU LİSESİ
İSLAHİYE/ GAZİANTEP

asım şahin(öğretmen)

hayırlı olsun hocam.ben de bir örnek kitap rica etsem.
Bahçelievler Anadolu lisesi  sarmaşık sokak no:1
Haznedar BAHÇELİEVLER/İSTANBUL
Asım Şahin
0505 575 5497

6 Ekim 2012 21:38 tarihinde dexter <fka...@gmail.com> yazdı:
celal hocam öncelikle yeni kitaplarınız hayırlı olsun. örnek kitap gönderirseniz sevinirim hocam..

FATİH KALECİ

KONYA KARATAY MEVLANA ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ

MATEMATİK ÖĞRETMENİ

ADRES: KARATAY MEVLANA ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ
Hacıveyiszade Mh. Recepağa Cd. No:23  Karatay/KONYA

TEL:05073951787

Rüştü YETER - DEVELİ LİSESİ MATEMATİK ÖĞRETMENİ

Bende  kitaplarınızdan  birer  tane  alabilirmiyim?

--
RÜŞTÜ  YETER
Develi  Lisesi

nslcyr

cihan biçer

cihan biçer
bilecik anadolu sağlık meslek lisesi
MERKEZ/BİLECİK

tamer saygun

kitaplarınız hayırlı olsun hocam , örnek kitap gönderirseniz sevinirim
Tamer ARICAN
Malkara Anadolu Lisesi 59300
Malkara/Tekirdağ

tamer a

serkan uzan

Hayırlı olsun Celal Hocam Allah(cc) emeklerinizin karşılığını almanızı nasip etsin...
Not: arkadaşlar örnek kitap isteyenler için bir mail adresi verilmiş buradan istemenize gerek yok bence :)

7 Ekim 2012 02:14 tarihinde tamer a <tame...@gmail.com> yazdı:

--
Beyin değirmen gibidir, buğday vermelisin ki un alabilesin yoksa değirmen taşları boşa döner.

                                              Edep ya HU

recep uslu

Hocam emeğinize sağlık,hayırlı olsun,
örnek gönderebilirseniz sevinirim
RECEp  uSlu
çarşamba fen lisesi çarşamba samsun tel. 0530212781

mehmet zafer Ersoy

HAYIRLI OLSUN ÖRNEKLERİNİZDEN BENDE ALABİLİRMİYİM.
ZAFER ERSOY
KÖYCEĞİZ ANADOLU LİSESİ
KÖYCEĞİZ MUĞLA
05057402690

kartal masal

[...]

hayırlı olsun hocam inşallah emeğiniz karşiliğini alırsınız:)

Senan Ort

değerli hocam emeklerinizin karşılığnı almanızı ve başarılarınızın devamını dilerim...

--
SENAN ORT
MATEMATİK-GEOMETRİ ÖĞRETMENİ

serkan nazik

celal hocam;
kitaplarınızı okulda kullanıyorum..
tavsiye ederim arkadaşlara...

Abdullah

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
kitaplarınız hayırlı olsun hocam , örnek kitap gönderirseniz sevinirim
   Abdullah DEDEELİ
Serinhisar Anadolu Lisesi
Serinhisar/DENİZLİ
5059390817

behzat erbıçakcı(ÖĞRETMEN)

Hayırlısı olsun hocam.

8 Ekim 2012 12:34 tarihinde Abdullah <aded...@hotmail.com> yazdı:

[...]

Behzat ERBIÇAKCI
Matematik Öğretmeni
     MANİSA

Köksal yiğit

Hocam kitaplarınızı aldım. Teşekkürler

KÖKSAL YİĞİT
Matematik Öğretmeni

emirhan ozan

MATEMATİK ÖĞRETMENİ İLHAN OZAN
LADİK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ LADİK/SAMSUN
HOCAM ÖRNEK KTAP GÖNDERİRSENİZ SEVİNİRİM TEŞEKKÜRLER

seda sivri

hayırlı olsun hocam.Örnek kitaplarınızdan gönderirseniz sevinirim
Seda ÇOBAN
Matematik Öğr.
Çan Anadolu İmam Hatip Lİsesi
17400 Çan/Çanakkale
05434676112

Mustafa ÖZKARA

Örnek kitaplarınızı bugün aldım.Öğrencilerin zekle çalışabilecekleri görsellik ve içerikte hazırlanmış.Hepinize teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dilerim. Mustafa ÖZKARA

yunusemre

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
hocam hayırlı olsun inşallah.

ADRES
YUNUS EMRE ATA
FİNAL DERGİSİ DERSANESİ
MERKEZ NEVŞEHİR

yılmaz-havva

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
Hocam emeğinize sağlık,hayırlı olsun,
örnek gönderebilirseniz sevinirim
Yılmaz SARIER
Gazi Kız Meslek Lisesi
Odunpazarı/ESKİŞEHİR

Numan Kasap

emehtapk

bana da ornek gonderebılırsenız sevınirım ..Karatay Anadolu Lisesi Matematik Öğretmenı..tel: 05073991849..Adres: yeşilbahçe mah. 1471 sk. 10/9 kat 3..antalya merkez

Onur Öztürk

emeklerinize sağlık celal hocam  inş karşıığını maddi manevi kat kat alırsınız iyi çalışmalar

12 Ekim 2012 18:24 tarihinde emehtapk <emeh...@hotmail.com> yazdı:
bana da ornek gonderebılırsenız sevınirım ..Karatay Anadolu Lisesi Matematik Öğretmenı..tel: 05073991849..Adres: yeşilbahçe mah. 1471 sk. 10/9 kat 3..antalya merkez

beşiktaş

Hocam elinize yureginize saglik allah emeklerinizi bosa cikarmasin ornek kitaplarinizdan mumkunse istiyorum
Gurkan ayik
Gaziosmanpasa anadolu lisesi
Barboros hayrettin pasa mah 1062 sok no:8
Kucukkoy gaziosmanpasa istanbul
Tel 05324244463

atakan Ak

hocam ellerinize sağlık örnek kıtabınız varsa gönderırsenız sevınırım

Koasy

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
hayırlı olsun fatih durmaz malkara anadolu lisesi
matematik öğretmeni

lys lys

hayırlı olsun hocam

Cenk GEMİCİ

Muhterem meslektaşım Celal Bey, çalışmalarının neticesini almış
olmanın sevincini bizlerde sizler kadar yaşamış
oluyoruz.Öğrencilerimizin güzel kaynaklara ulaşmasında göstermiş
olduğunuz çaba takdire şayandır.Sizleri kutluyorum.Hayırlı olması
temennisiyle.Mümkün olurda bir örneğini zümrem olarak incelemek adına
ulaştırırsanız çok memnun olurum.

Cenk GEMİCİ
Yozgat Sorgun Anadolu Lisesi
P.K. : 66700
Sorgun / YOZGAT
0 354 415 29 00

Tolga GÜLEĞLEN

celal hocam teşekkür ederim kitaplar geldi.

abdullah ekiz

Celal Hocam bir örnek kitapta bana gönderebilirseniz sevinirim.

Abdullah EKİZ

PİANALİTİK DERSANESİ

MERKEZ / OSMANİYE

13 Ekim 2012 16:12 tarihinde mertmat <merti...@gmail.com> yazdı:
hocam örnek kitapkarınız elime ulaştı
çok teşekkürler...

[...]

hüseyin kış

hocam hayrını görün inşallah,örnek gönderebilirseniz memnun olurum

hüseyin kış
keriman kamer ticaret meslek lisesi  çivril/denizli
13 Ekim 2012 18:19 tarihinde abdullah ekiz <ekizab...@gmail.com> yazdı:
Message has been deleted

Oral Ayhan

EKSTREM YAYINLARININ GEOMETRİ VE MATEMATİK SORU BANKALARINI ZEVKLE İNCELEDİM VE ÖĞRENCİLERİME SÜREKLİ TAVSİYE EDİYORUM,ALDIRIYORUM HATTA MECBUR BIRAKIYORUM.YENİ MÜFREDATA UYGUN HAZIRLANMIŞ.
ALLAH NİCE GÜZEL YAYINLAR NASİP ETSİN,BOL KAZANÇLAR...
SAYGILAR

ORAL AYHAN
(505) 502 07 99
CEYHAN / ADANA

Murat AYTİN

Banada ulaştırabilirseniz sevinirim.Hayırlı olsun.

Selimpaşa İMKB Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi

 Silivri/İstanbul

geometri

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
celal hocam hem size hem ekstreme bir kaç defa mail attım ama cevap gelmedi kitabınızı istanbulda bir türlü bulamadık. öğrencilerime aldırayım diyorum ama kitap yok maillerde de cevap yok onun için biraz kırgınım şimdi başka yayın aldırmak durumundayım mecburen  (adem Kıraç gmtr...@hotmail.com)

gulenay27

Hocam hayırlı olsun.Ben de kitaplarınızdan örnek alabilirmiyim?
Özlem GÖKKAYA
Mehmet Akif Ersoy Anadolu Öğretmen Lisesi-Buca İZMİR

Zuhal Uzunali

Leader

hocam okulumuza örnekleri bıraktılar. pdf ortamının da 10 güne yayınlanacağı söylendi. merakla bekliyoruz

MUSTAFA GÜMÜŞ

Celal Hocam bir örnek kitapta bana gönderebilirseniz sevinirim.

Mustafa Servet GÜMÜŞ
Meram Dr. Ali Rıza BAHADIR Andl.İ.H.L
Büyükkumköprü cad. Akcami Sok. no:40
KARATAY/KONYA

Hocam yeni kitaplarınız hayırlı olsun. Kitaplarınızdan örnek
alabilirmiyim. Teşekkürler...

Mehmet KURT
Mehmet Rmin Resulzade A.L.
Öğretmenler Caddesi No:4 Çukurambar
Çankaya/Ankara

fatma imir

kitabınız hayırlı olsun hocam
bir örnek kitap gönderirseniz sevinirim
teşekürler

FATMA İMİR
İSLAHİYE ANADOLU LİSESİ
İSLAHİYE/ GAZİANTEP

mesut arpalık

> Hocam yeni kitaplar�n�z hay�rl� olsun. Kitaplar�n�zdan �rnek
> alabilirmiyim. Te�ekk�rler...
>
>MESUT ARPALIK
YILDIRIM BEYAZIT ANADOLU L�SES�
OSMANGAZ� / KIRIKKALE

Selin S.

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
Geçen hafta taze taze kitaplarınız geldi hocam dershanemize.Ellerinize sağlık süper olmuş.Öğrencilerime aldırtmaya başladım.

Mustafa Karababa

HOCAM hayırlı olsun.
 Mustafa KARABABA
Tire Ö.M.A.A.Ö. Lisesi
Tire İZMİR

HASAN MAMA

örnek gönderirseniz sevinirim. güzel hazırlanmış.emeğine sağlık.
Hasan MAMA
Yunus Emre Lisesi (Adıyaman Lisesi)
Gölbaşı cad. MERKEZ
ADIYAMAN
TEL: 05545723458

Nihat Eker

Örnek kitap gönderirseniz sevinirim.Kolay gelsin...
Nihat EKER
Yüksel Acun Anadolu Lisesi Samandağ/HATAY
tel: 5077664649

UMUT KAYNAR

Hocam kitaplardan örnek gönderirseniz bizlerde inceleme fırsatı bulup öğrencilerimize aldırabiliriz.

Umut KAYNAR
Mehmet Tuncer Anadolu Lisesi
ÇİNE AYDIN

Tel:0505 4576337

Mustafa bardak

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com

          Emeğinize sağlık Hocam bende birer adet örnek isteyebilir miyim?
          Sınav Dergisi Dershaneleri Matematik- Geometri Öğretmeni
          Mustafa BARDAK

              Cumhuriyet Mah. Körfez Cad Şirinkent Sitesi C blok Kat 2 Aydın / Merkez

Teşekkürler Celal hocam

savaş postal

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com
Kitaplarınız elime geçti
ilginizden dolayı teşekkür ederim
yayınlarınızı çok beğendim
öğrenciler arasında da kısa zamanda tutulacağına eminim
yayın hayatınızda başarılar dilerim

[...]

Savaş Tekin

okulumuzda matematik kütüphanesi kurduk

kitaplarınızdan birer örnek gönderirseniz sevinirim.

SAVAŞ TEKİN

ATATÜRK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ

                             TOROSLAR/MERSİN
TEL:05056831735

gülyeseri

to tm...@googlegroups.com, celal....@gmail.com

Emeğinize  sağlık hocam. mümkünse bende bir örnek istiyorum.

Gül Nihal YEŞERİ
matematik öğretmeni

Türk Telekom Lisesi
 siverek
Şanlı urfa
 05547789700

yalçın ceylan

yalçın ceylan
0555 377 0494
temızel unlu bilgisayar lisesi
KARMAN MERKEZ

21 Ekim 2012 14:15 tarihinde gülyeseri <gnye...@gmail.com> yazdı:

fibo

Celal Hocam yaptığınız başarılı çalışmaları yakından takip
etmekteyiz.
Yeni çıkarmış olduğunuz kitapları incelemek üzere (özellikle LYS
Geometri) birer örnek gönderirseniz sevinirim.
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Başarılarınızın devamını dilerim.

Kerem TUNA
0505 383 35 14
İzmir Cengiz Aytmatov Sosyal Bilimler Lisesi
Kalabak Mevkii Özel İdare Lojmanları Üstü
Urla-İzmir

asım şahin(öğretmen)

sarmaşık sokak no:1 haznedar
bahçelievle/istanbul
Bahçelievler Anadolu Lisesi
Asım ŞAHİN

serdar yarım

[...]

Hocam Allah hayırlı etsin banada örnek kitap gönderirseniz sevinirim
Serdar YARIM
Elbistan dulkadiroğlu anadolu lisesi
Elbistan /K.maraş
05053120428