Farklı bir üçgende açı sorusu (jpg)

kemal kara

hocalarım bir bakarmısınız

üçgende açı.jpg

murat yalcin(öğretmen)

bu soruyu nerden aldınız hocam:)?

03 Eylül 2010 00:37 tarihinde kemal kara <kemalk...@gmail.com> yazdı:

hocalarım bir bakarmısınız

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilmektedir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4 kullanmanız önerilmektedir.
* Kitap yazarları veya yayın sorumlusu arkadaşların piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurmasından memnun oluruz. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap, doküman,... istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına sadece içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanmaya özen gösteriniz.
* Beğenmediğiniz bir mesaj veya paylaşımla ilgili gereksiz polemikler oluşturmayınız. Daha iyisini, daha güzelini örnek teşkil edecek biçimde siz gönderiniz.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj gönderenler gurupta yasaklanır.

--

 ........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

kemal1903

öğrencim verdi hocam, bende almış bulundum :)

kemal1903

bir öğrencim verdi hocam, bende almış bulundum :)

murat yalcin(öğretmen)

kemal1903

teşekkür ederim hocam, zihninize sağlık...
nerden olduğunu sorabilirmiyim hocam, kaynağını bilmek isterim bende..

kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>

03 Eylül 2010 00:55 tarihinde kemal1903 <kemalk...@gmail.com> yazdı:
[...]

Edep ilimden önce gelir.  Gavsi sani(ks)

üçgende açı.JPG

murat yalcin(öğretmen)

sahur sahur uyuku tutmadı ...

03 Eylül 2010 01:57 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <muk...@gmail.com> yazdı:

--
tna2.png

H D

bir çözüm daha

03 Eylül 2010 02:43 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:
Bel1.doc

murat yalcin(öğretmen)

neden kirişler dörtgeni ??

m fethı gungor[İlmin kölesi]

2010/9/3 murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com>
we.gif

Ahmet Elmas

Ve sorunun değişik versiyonu!!! (40-100-40 Üçgeni)

03 Eylül 2010 19:25 tarihinde m fethı gungor[İlmin kölesi] <m.fethi...@gmail.com> yazdı:

--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

www.ahmetelmas.com

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

Ekran Alıntısı.JPG

H D

de yi gören açılar eşit

03 Eylül 2010 18:09 tarihinde H D <hasand...@gmail.com> yazdı:
bir çözüm daha

murat yalcin(öğretmen)

eaf neden 20 ben alayamıyom:)

barbaros gur

CEF ve DEA üçgnleri eş sanırım..çözümde hata göremedim ama sizin bi bildiğiniz vardır, büyükustam..

saygılarımla

03 Eylül 2010 23:35 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmurat...@gmail.com> yazdı:

--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

murat yalcin(öğretmen)

B,E,F neden dogrusal ? ben sekilden hiçbir sey anlamdım be

H D

BARBAROS HOCAMIN DEDİĞİ GİBİ CEF ve DEA üçgEnleri eş EAF 20 BE VE DC Yİ UZATIP F DE BİRLEŞ TİRDİM

İrfan İlker CEBECİ

ben kaynağını biliyorum bu sorunun. ve bu sorunun meşhurunun haricinde ki  iki versiyonun kaynağınıda biliyorum.

ŞENCAN

sayın çiftçi abim sen hayatta mısın?

2010/9/6 İrfan İlker CEBECİ <irfanilk...@gmail.com>
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.

* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
[...]
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
Orhan Çalış Çok Programlı Lise
Göynük(Diyar-ıAkşemseddin) / Bolu

http://yasarsencan.blogspot.com/