Çember

Muallime mat

to TMOZ
IMG_20220610_123202_124.jpg

Muallime mat

to TMOZ
Kıymetli hocalarım bu soruyu inceleyebilen oldu mu?

10 Haziran 2022 Cuma tarihinde saat 12:33:24 UTC+3 itibarıyla Muallime mat şunları yazdı:
IMG_20220610_123202_124.jpg

Evrim CAM

to Özet alıcıları
processed-7fe22714-6a2a-471d-b318-3569bcb9b955_yDepMVC3.jpeg

denizsafak5952

Evrim hanım Ben Matematik öğretmeni değilim ki?😊

Galaxy cihazımdan gönderildi

to TMOZ
Aradaki açı 120 değil 150 oluyor :(

cengiz POLAT (ÖĞRETMEN)

to tmoz
sorunun cevap anahtarı hatalı hocam. cevap anahtarını hazırlayan kişide büyük ihtimal 120 derece olarak aldı.

Muallime mat <yasemin...@gmail.com>, 11 Haz 2022 Cmt, 14:10 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7d4c20a1-6e57-483b-94ee-6f52366a6a76n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Serdar

to TMOZ
C ve O merkez olmak zorunda değil gibi. Öklid sorusu gibi duruyor. Uğraşmak lazım

Muallime mat

to TMOZ
Kıymetli yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Serdar hocam dikkatinize maşallah :)  Bende öyle olduğunu düşünerek denedim ama sonuca götürmedi maalesef.
Cengiz hocamın dediği gibi olabilir.

Şuayip KILIÇ ögretmen

COD EŞKENAR üçgen
OD=OB=6
DOB=120 derece
BD=6kok3

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/012850f8-4d6d-45c5-a479-fa18f7fbbf60n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Şuayip KILIÇ ögretmen

Düzeltme
DOB=150
Bu durunda cevabim da hatalı

brkd...@gmail.com

to TMOZ
Serdar hocam, yorumunuz için teşekkür ederim çünkü ben de sorunun 150 dereceden dolayı hatalı olduğunu düşünüyordum.

Ancak O'nun merkez olma şartını ortadan kaldırırsak A noktası (ve dolayısıyla E noktası), yeri değişebilen bir nokta haline gelir. Bu yüzden de cevap sabit olmaz diye düşünüyorum. (A noktasını sürekli sola götürürsek D de benzer bir yönde hareket ediyor gibi.)

Yani soru her halükarda hatalı gözüküyor. Siz ne düşünüyorsunuz?

11 Haziran 2022 Cumartesi tarihinde saat 17:27:56 UTC+3 itibarıyla serdarda...@gmail.com şunları yazdı:
C ve O merkez olmak zorunda değil gibi. Öklid sorusu gibi duruyor. Uğraşmak lazım

Serdar

to TMOZ
Evet Hocam dediğiniz gibi düşünüyorum. Farklı çizimler yaparak çözüm denedim, ancak elle tutulur denklemler oluşturamadım. Beyin fırtınası yapmış olduk bu soru için, bu da bir kazanımdır sonuçta :)

Muallime mat

to TMOZ
Kesinlikle hocam, hepinize yorumlarınız için teşekkür ediyorum :)