Ankara Çayyolu’nda çalışabilecek öğretmen arkadaşlar

Celal İşbilir

Uniders bünyesine katılmak isteyen değerli öğretmenler...

2023-2024 eğitim öğretim döneminde kurumumuz bünyesinde çalışmak üzere Matematik, Geometri, Türkçe-Edebiyat, Fizik, Kimya, Biyoloji, Tarih, Coğrafya eğitmenlerine ihtiyaç duyulmaktadır. Güncel sınav sistemine ve alanına son derece hakim, YKS hazırlık süreci konusunda tecrübeli, üniversite sınavına üst düzey öğrenci/öğrenciler hazırlamış, gerekli özeni gösterebilecek çalışma arkadaşları aramaktayız.

Sizler de en fazla 3 kişiden oluşan gruplarla dersler yapmak ve genç bireylerin gelişimine katkıda bulunmak istiyorsanız gelin hep birlikte çalışalım.

Çayyolu metrosuna yürüme mesafesinde, oldukça geniş ve ferah bir ortamda, öğrencilerin gelişimini ve başarısını merkeze alan bir program içerisinde keyif alarak çalışacaksınız.

CV'nizi i...@uniders.net adresine e-posta aracılığıyla gönderebilir ve Uniders bünyesine katılmak için başvuruda bulunabilirsiniz.

Tüm başvurular e-posta yoluyla alınacaktır. CV'siz başvurular değerlendirilmeyecektir. Lütfen CV'nize eğitim konusundaki tecrübelerinizi detaylı bir şekilde ekleyiniz.

Kurumumuz bünyesinde çalışacak eğitmenlerimizin maaşları, tecrübeleri ve alanlarında sahip oldukları donanıma göre örnek ders anlatımı ve tanışma toplantısı akabinde belirlenmektedir.

Çalışma saatlerimiz pazartesi hariç hafta içi 09.40-20.20, haftasonu 08.50-20.20 olmakla birlikte belirlenen maaşlar 5 günlük tam zamanlı çalışmayı kapsamaktadır.

Derece grubu tecrübeli sayısal grubu eğitmenlerimiz için 20.000 TL - 30.000 TL
Ara sınıf ve standart YKS grubu eğitmenlerimiz için 13.000 TL - 16.000 TL

En kısa sürede sizi aramızda görmek dileğiyle...

Teşekkürler...

http://uniders.net/index.php/kurumsal/aramiza-katilin

--

Mobile: 05327420451