Türev Fasikülü 8 testte yapılan tashih kullananlar indirebiilir.

NAMIK KARAYANIK

to Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi - TMOZ
Arkadaşlar daha önce paylaştığım Türev Fasikülünde 8 testin henüz tashihi yapılmamıştı. Ancak bitirebildim.
Onların son halini eklentiden indirebilirsiniz.

Test14 - Test20 arası ve Test 24

--
Güzel Gören Güzel Düşünür.
Namık KARAYANIK

msn & e-mail: namikka...@hotmail.com

sontashihturev.PDF

steven crain

elinize sağlık hocam çok teşekkür ederim.
sizi yakalamışken bana acil 11mat 2.yazılı lazım
acaba manisa da çalışan biri olarak sizin yazılı arşivinizi
mümkünse word 2003 formatında kullanmak amacıyla rica etsem pazar pazar
çok mu yüzsüzlük olur? saygılarımla

11 Aralık 2011 14:21 tarihinde NAMIK KARAYANIK <namikka...@gmail.com> yazdı:

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

NAMIK KARAYANIK

11. sınıf mat ikinci yazılıyı henüz hazırlamadım sayın hocam. Ancak Barış hocamızın eklentisine bakabilirsiniz. Kendisi bir kaç gün önce yazılı sorularını eklemişti.

barbaros gur

değerli paylaşımınız için teşekkürler Namık hocam, Sağ olun.

11 Aralık 2011 14:54 tarihinde NAMIK KARAYANIK <namikka...@gmail.com> yazdı:

[...]

İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

NAMIK KARAYANIK

sizler de sağolun Barbaros hocam.

Nasip olursa ilk fasikülü yani bunu yıl sonuna çıkarmayı planlıyoruz.
Dikkatimizden kaçmış bir eksiğimiz ya da hatamız varsa bana dönerseniz sevinirim.

(Tüm TMOZ ailesi kıymetli arkadaşlara söylüyorum.)

Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

ferdi cengiz

Teşekkürler Namık Hocam...
Matematik Öğretmeni
Zafer Sabancı Anadolu Lisesi
Pozantı/Adana

Herkes doğru insanı bulmak ister, yanılmamak için. Oysa kimse
uğraşmaz, doğru insan olmak için.

acg

sağolun hocam

11 Aralık 2011 15:36 tarihinde ferdi cengiz <ferdic...@gmail.com> yazdı:

--
[...]

yaptığımız her hatada yeni birşey öğreniriz...ali can güllü

Y. Yılmaz

Teşekkürler sayın hocam.

sermin akgül

teşekürler...

NAMIK KARAYANIK

Sizler de sağolun. Manevi destekleriniz için bende sizlere teşekkür ediyorum.

M.Şah EKİN

   Namık Hocam paylaştığınız dökümanların içeriği son derece özgün olmuş.Kitap hazırlayan arkadaşlarımız için örnek teşkil ettiğinizi itiraf etmekten keyif alıyorum.
   Tıpkı Muharrem Şahin, Gökhan keçeci, İ. Ethem Özdemir, EKY, Celal İşbilir... Hocalarım  gibi...
İsmini unuttuğum varsa da affola..:)
En derin muhabbetlerimle.

12 Aralık 2011 18:42 tarihinde NAMIK KARAYANIK <namikka...@gmail.com> yazdı:
--
[...]

KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...

NAMIK KARAYANIK

M. Şah Hocam bunu sizden duymak beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ediyorum. Sözlerinize layık olmaya çalışacağım. Eksik olmayın. Bizlere cesaret ve öz güven verdiğiniz için Allah sizlerden razı olsun.

sinan aşık

[s.a]

Hoş olmuş Namık hocam, özellikle soruları bilgi-kavrama-analiz diye ayırmanız daha da hoş olmuş.

NAMIK KARAYANIK

Çok sağolasınız Sinan hocam. Sizin gibi değerli arkadaşların bu iyi dilek ve temenilerini hayır duası olarak görüyorum. Hayırlısı ile başladık bakalım. Allah inşallah utandırmaz. Sizlere layık olmaya çalışacağız. Sizlerin istek ve beklentileri doğrultusunda çok yönlü projeler üretmeyi hedefliyoruz.

Barış Demir

Ellerine zihnine sağlık hocam..

On 11 Aralık, 14:21, NAMIK KARAYANIK <namikkaraya...@gmail.com> wrote:
> [...]
> yapılmamıştı. Ancak bitirebildim.
> Onların son halini eklentiden indirebilirsiniz.

iskender tökel

Çok teşekkürler Namık hocam.