Türev Dönüm Noktası Cevap Anahtarı mı Hatalı Ben Mi Yanlış Yapıyorum

Alp

Ben bu sorunun yanıtını a buluyorum ama cevap anahtarı b diyor, bakar mısınız siz de rica etsem doğrusu nedir? Teşekkürler şimdiden.
dnmnktası.JPG

ŞENCAN Yaşar

Yanlış hesaplamasında a buldum ben de..

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/e302cefc-85ba-410f-9a88-0b64d550a78dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.