Zor bir kombinasyon sorusu

66 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

omers...@gmail.com

oläst,
25 apr. 2022 19:10:002022-04-25
till TMOZ
Hocalarım merhaba,

6 tane kredi kartı ve bu kartlar hakkında bilgiler içeren 6 tane kağıt(her bir kart için 1 kağıt) 6 tane zarfa yerleştiriliyor.Örneğin:bir zarfa a kredi kartı ve bu a kredi kartının kağıdı olan a' kağıdı yerleştirilecek.Zarfa yerleştirilen kağıt ve kredi kartlarından her ikisininde yanlış yerleştirildiği kaç durum vardır?

Problemin zarf içine tek türden bir cisim yerleştirildiği versiyonu çok yaygın ama 2 cisim yerleştirildiği versiyonun örneği yok

Yardımcı olursanız çok sevinirim

serdar arman

oläst,
26 apr. 2022 03:13:112022-04-26
till tm...@googlegroups.com
2^12. 3^2. 5 gibi bir cvp buldum soruyu yanlış anlamadıysam

26 Nis 2022 Sal 02:09 tarihinde omers...@gmail.com <omers...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/bee21b26-ae57-44c7-bb4d-3261b59ad76dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

omers...@gmail.com

oläst,
26 apr. 2022 07:46:592022-04-26
till TMOZ
hocam nasıl çözdünüz acaba açıklayabilirseniz çok sevinirim

26 Nisan 2022 Salı tarihinde saat 10:13:11 UTC+3 itibarıyla xxl1...@gmail.com şunları yazdı:

serdar arman

oläst,
26 apr. 2022 12:09:452022-04-26
till tm...@googlegroups.com
Özür dilerim. Soruda sanırım bir kredi kartı bir de kartın kağıdı yanlış olsun istiyor. Benim çözümümde zarfta 2 kredi kağıdı hesabı da var. Ama soru evli çiftler gibi.  evli çiftler eşleriyle değil diğer eşlerle eşleşecek.

26 Nis 2022 Sal 14:47 tarihinde omers...@gmail.com <omers...@gmail.com> şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7fca8203-680c-4b7f-88a0-0af2587b0976n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Svara alla
Svara författaren