üçgende açı

izmirsevda

to tmoz
adsız.JPG

İrfan İlker CEBECİ

önceleri bu sorularda bir tane x olur diğerlerinin açı ölçüleri verilirdi şimdilerde x ler çoğaldı.  Eğer x soruluyorsa 10 derece derim

2010/9/8 izmirsevda <izmir...@gmail.com>

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4

murat yalcin(öğretmen)

:)

08 Eylül 2010 17:24 tarihinde İrfan İlker CEBECİ <irfanilk...@gmail.com> yazdı:

--

 ........Dünyanın lezzetleri, zevkleri ve zinetleri Halıkımızı, Mâlikimizi ve Mevlamızı bilmediğimiz takdirde Cennet de olsa Cehennemdir..........

barbaros gur

:):):)  harika..

[...]

İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

murat yalcin(öğretmen)

08 Eylül 2010 17:30 tarihinde barbaros gur <bhg...@gmail.com> yazdı:

--
barboros.png

barbaros gur

aman büyükustam çözümün altında benim adımı yazmışınız ama ben bu çözüm tekniklerinin pek çoğunu zaten sizin
kripto mahiyetindeki iletilerinizle öğrendim, öğreniyorum..eşsiz katkılarınız azalmasın dilerim..

saygılarımla

Alaattin ŞEKER

Barbaros Hocamın her cümlesine katılıyorum.Zihninize sağlık Murat Hocam.

RAYYÜR

Herkesin bayramı mübarek olsun...

[...]

Gökhan AYDIN
01.gif
02.gif
03.gif

Gökhan AKÇAYIR [Cebirci]

Herkesin bayramını kutluyorum.İrfan hocam nerelerdesiniz özledik sorularınızı.Yok mu şeker gibi bayram soruları :)