Ayt denme soruları

ibrahim şahin

IMG_20210528_1135216658779548181987233.jpg
IMG_20210528_1135494718075648199665733.jpg

Muharrem Şahin

10. soru

A = 5.kök2 + 7

7 < 5kök2 <8

B = 5.kök2 - 7

A.B = 1
.

Muharrem Şahin

13. soru

Yorucu bir sayma.

A'dan B'ye en kısa yol 2 çember uzunluğu kadar olur.
Sağ üst çember ile sol alt çember kullanılmaz

A'dan başlayarak
değme noktalarına geliş sayıları yazılır.
B'ye 54 değişik biçimde gelebilir.
.

ibrahim şahin

Çok teşekkür ediyorum hocam. Ellerinizden öpüyorum. Sevgiler saygılar. Ne mutlu bize sizin gibi değerli hocalarımız yol gösteriyor bize.

Muharrem Şahin

Sevgiler, saygılar hocam.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CA%2BOs_SzPQC9dcoYSMdOCxsyJbKuQtf_wQQWf%3DdtX1miq%2BPExAw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

--