Trigonometri

Math integral

19E2EF3A-7D05-45FA-969F-A8933089CEED.jpeg

Ayhan KORAL

Bakabilirseniz sevinirim.
IMG-20211128-WA0010.jpg

güzin bahar güvendik

çözümüm ekte.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Ayhan KORAL
Gönderme tarihi: ‎28‎ ‎Kasım‎ ‎2021‎ ‎Pazar ‎19‎:‎45
Kime: tm...@googlegroups.com

Bakabilirseniz sevinirim.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAJt0gC_YbccON81wd9yWcsw5YUuEVF-gam5Pj-WddmKkozYdWw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
trigonometri sorusu35-35.jpg

güzin bahar güvendik

çözümüm ekte.

DD998802-1837-40E1-9171-730BA4AF6256.jpeg

Uğur Taşkıran

Bakabilir misiniz
IMG-20211204-WA0021.jpg

güzin bahar güvendik

cevap anahtarına göre cevap nedir,kontrol edip yazarmısınız.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎18‎:‎56
Kime: tm...@googlegroups.com

Bakabilir misiniz

Uğur Taşkıran

Öğrenci kaynaklı hocam, onda da cevap anahtarı yokmuş

güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com>, 4 Ara 2021 Cmt, 19:30 tarihinde şunu yazdı:

--
U.TAŞKIRAN

güzin bahar güvendik

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎20‎:‎44
Kime: tm...@googlegroups.com

trigonometri sorusu37-37.jpeg

Uğur Taşkıran

Teşekkür ederim Güzin hocam

güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com>, 4 Ara 2021 Cmt, 21:02 tarihinde şunu yazdı:

--
U.TAŞKIRAN

güzin bahar güvendik

Rica ederim.iyi çalışmalar.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎22‎:‎52
Kime: tm...@googlegroups.com

Math integral

Hocam merhabalar neden paydaların hepsini eşit olarak aldınız açıklayabilir misiniz rica etsem? Bir de çoğu yerde şıkların hatalı olduğu cevabın 6 olduğu söyleniyor. Türev yardımıyla. Bu konu hakkında görüşlerinizi belirtirseniz çok çok iyi olur . Şimdiden teşekkür ederim .

4 Aralık 2021 Cumartesi tarihinde güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com> yazdı:
Rica ederim.iyi çalışmalar.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎22‎:‎52
Kime: tm...@googlegroups.com

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎20‎:‎44
Kime: tm...@googlegroups.com

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎18‎:‎56
Kime: tm...@googlegroups.com

Bakabilir misiniz

U.TAŞKIRAN

U.TAŞKIRAN

güzin bahar güvendik

kusura bakmayın mail kutusunu kalıcı bir şekilde dün akşam boşaltmıştım.sililenleri de silmiştim.birçok çözüm yollamıştım.bahsettiğiniz soruyu  tekrar size zahmet olmazsa yüklerseniz cevap vereyim.şu an hangi sorudan bahsettiğinizi hatırlamıyorum.ben kendime indirirken farklı isimlerle genellikle indirdiğim için trigonometri başlığı olunca hangisi hangi trigonometri çıkaramadım.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎9‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Perşembe ‎17‎:‎50
Kime: tm...@googlegroups.com

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABLg247EHPJyTmvEioAfYhQ4ZAWemQQwaa8gR60XKDm7MgfzGA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Math integral

Estagfırullah hocam. Hocam bahsettiğim çözümünüz buydu. Burada çoğu kişi türevden yapıp x=y bulup sonucun 6 olduğunu söylüyor. Cevap anahtarı hatalı deniyor. Mesela çözümünüzde neden paydaların hepsini 1 olarak aldık. Bu soru bayağı kafamı karıştırdı rica etsem biraz açıklama yapabilir misiniz?

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎9‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Perşembe ‎17‎:‎50
Kime: tm...@googlegroups.com

[...]

4 Aralık 2021 Cumartesi tarihinde güzin bahar güvendik <guzinbaharguvendik@hotmail.com> yazdı:
Rica ederim.iyi çalışmalar.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎22‎:‎52
Kime: tm...@googlegroups.com

Kimden: Uğur Taşkıran
Gönderme tarihi: ‎4‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎20‎:‎44
Kime: tm...@googlegroups.com

Öğrenci kaynaklı hocam, onda da cevap anahtarı yokmuş

güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com>, 4 Ara 2021 Cmt, 19:30 tarihinde şunu yazdı:

D3E8C175-CCFC-4816-9118-C53FFD1A5862.jpeg

güzin bahar güvendik

örneğin  a<7  ve a  bir doğal sayı olmak üzere  (12/a) nın en küçük doğal sayı değerini bulmak için a yerine  anın 7 den küçük en büyük değerini koyup  (12/a)=(12/6)=2  bulmamızdaki mantığı uyguladım.soruda en küçük değer sorulduğu  için paydadaki ifadelerin alabileceği en büyük değere böldüm.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎10‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cuma ‎14‎:‎49
Kime: tm...@googlegroups.com

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABLg245UEGXE97YWk%3D%2Br4Mh5-aie6vnNrk0Ago6iKd9mgvqn6w%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

ORHAN ALTIP

IMG-20211208-WA0001.jpg

Math integral

Tamamdır hocam anladım çok teşekkür ederim

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎10‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cuma ‎14‎:‎49
Kime: tm...@googlegroups.com

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎9‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Perşembe ‎17‎:‎50
Kime: tm...@googlegroups.com

[...]

Halit Celik

image.png

ORHAN ALTIP <altip...@gmail.com>, 11 Ara 2021 Cmt, 06:07 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAD-cyEy%2BQmKf5o1__o0ijrP6kM2OTXH00fqDpV10YJY6ws4VSg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

güzin bahar güvendik

rica ederim.iyi çalışmalar.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Math integral
Gönderme tarihi: ‎11‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Cumartesi ‎17‎:‎28
Kime: tm...@googlegroups.com

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CABLg247FV3GLu4WB767ArkCdBwt7%2Boe%2B3DuMPNkrpni_A_EF%3DQ%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

ORHAN ALTIP

Hocam yanıt gözükmüyor

ORHAN ALTIP

IMG-20211208-WA0002.jpg

güzin bahar güvendik

Kimden: ORHAN ALTIP
Gönderme tarihi: ‎12‎ ‎Aralık‎ ‎2021‎ ‎Pazar ‎04‎:‎52
Kime: tm...@googlegroups.com

trigonometri sorusu40-40.jpeg

ORHAN ALTIP

Screenshot_20211217-033705_WhatsApp.jpg

Halit Celik

Eşitliğin her iki tarafına önce sin2y ekleyipikinci tarafta iki sin toplamı uygulayın. Sonra her iki taraftan sin2y cıkatrıp iki sinüs farkı uygulayın. elde ettiğiniz iki ifadeyi taraf tarafa oranlayın.

Serkan Koçer

to tmoz
IMG-20211219-WA0006.jpg

Hatice Mankan

to tmoz
a4150848-b800-46ae-bb23-cc3eeca2f58b.png

Celal Altun

19 Ara 2021 Pzr 22:22 tarihinde Serkan Koçer <arua...@gmail.com> şunu yazdı:
20211219_230329.jpg