sıkıntılı çözüm

mats

soruya fotodaki gibi bi çözüm yapılmış ancak bana mantıksız gelen iki durum var, ilki şu : birinci türevi 0  eşitlenip direk olarak en büyük değer yargısına varılmış ancak en küçük değer olabileceği ihmal edilmiş, en büyük olması gerektiğine dair bir kanıt gösterilmemiş, ikinci mantıksız gelen şu ki b ve a negatifde olabileceği halde sayıların toplamı ve farkı yani a+b ve b-a üçgen üzerinde gösterilmiş ki burada da a ve b nin negatif olma durumları ihmal edilmiş. bu çözüm mantıksız değil mi ve doğru çözüm nasıl olmalı acaba?
1.png
2.png

mats

yardımcı olur musunuz

[...]