Problem

Firnas

IMG-20230217-WA0008.jpg

Firnas

???

17 Şubat 2023 Cuma tarihinde saat 22:14:24 UTC+3 itibarıyla Firnas şunları yazdı:

IMG-20230217-WA0008.jpg

Firnas

Bakabilen hocam varmi acaba

Muharrem Şahin

I. nin x dişi, II.nin y dişi, III.nün z dişi olsun.

3.x = 4.y - 2 = 5.z + 2

x = 14, y = 11,  z = 8  sağlar.
Bunların en küçük ortak katı kadar diş sayılarında aynı yere gelirler.
EKOK = 7.8.11
I. dişli 7.8.11 / 14 = 44 dönme yapar.

Yine bir hata yapmadıysam...
.

Firnas

Çok teşekkürler hocam

Şuayip KILIÇ ögretmen

Her dişlinin diş aralığı aynı mı aldınız

18 Şub 2023 Cmt 11:21 tarihinde Firnas <sena...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/5fd40548-3628-4cf0-8228-907ef9b5ce2dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muharrem Şahin

Aynı alınmasa
problem çözümsüz olmaz mı hocam...

--
.

Şuayip KILIÇ ögretmen

Evet hocam öyle gözüküyor
ben her dişlinin aralığı farklı düşünmüştüm

Firnas

1.05 buluyorum ama cevapta yok

18 Şubat 2023 Cumartesi tarihinde saat 14:26:54 UTC+3 itibarıyla Şuayip KILIÇ ögretmen şunları yazdı:
Screenshot_20230219-122740_Drive.jpg

Serdar

Karışım problemi

19 Şubat 2023 Pazar tarihinde saat 12:29:28 UTC+3 itibarıyla Firnas şunları yazdı:
IMG_20230219_124132.jpg

Firnas

Sağolun hocam

selam koçum

muharrem hocam lise müfredatı ve biraz üzeri için tüm çalışmalarınıza ve kitaplara ulaşabileceğim bir yer var mı,veya tüm kitaplarınızın bir listesi
(lise öğrencisiyim)