Arşiv[Eski TMOZ matematik denemeleri] ve yeni çalışmalar ?

selam koçum

TMOZ gurubunda yeniyim (öğrenciyim)
internette ygs için tmoz tarafından hazırlanan denemeleri vs gördüm pdf olarak

şu an buna benzer bir çalışma var mı ?
veya eski çalışmaların toplu ,düzenli hali.
facebook gurubu vs de olabilir

Ayrıca bana önerebileceğiniz lise müfredatına konu bazında uygun (güncel müfredat olması gerekmiyor) (lisenin biraz üzerinde de olabilir) konu anlatım kitapları var mı (sınava yönelik olmasını istemiyorum ,detaylı ve öğretmeye yönelik)

 bu gurupta (tmoz) bulunan veya bulunmayan kitaplarına ücretli olarak veya pdf halinde erişebileceğim isimleri verebilirmisiniz

veyahut beğendiğiniz çalışmaları paylaşabilir misiniz

teşekkürler