Lisede zorunlu çalışma

17 views
Skip to first unread message

isa ihl

unread,
Jun 21, 2011, 1:48:31 AM6/21/11
to TMOZ
İkizdere İ H L de çalışıyorum. Dün öğlen 15 sıralarında evde tayin
isteyeceğim yerleri araştırırken kapı çaldı baktım okulun hademesi
kağıdı gösterdi baktım Rize İl MEM göndermiş, hafta içi her gün 09 :
00- 12 :00 ile 13 : 30 - 16 :00 arası okulda bulunmak zorundaymışız.
Siz de böye bir uygulama var mı? Üstelik bunun için ek ders ödemesi
olmayacak...

taner kalyoncu

unread,
Jun 21, 2011, 1:51:41 AM6/21/11
to tm...@googlegroups.com
 sadece ortalama yükseltme ve sorumluluk sınavı görevi olduğu zaman gidiyoruz

21 Haziran 2011 08:48 tarihinde isa ihl <isag...@gmail.com> yazdı:



--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM

isa ihl

unread,
Jun 21, 2011, 1:59:24 AM6/21/11
to TMOZ
9 yıldır Rizedeyim böyle bir uygulama daha önce görmedim

On 21 Haziran, 08:51, taner kalyoncu <tanerkalyo...@gmail.com> wrote:
>  sadece ortalama yükseltme ve sorumluluk sınavı görevi olduğu zaman
> gidiyoruz
>
> 21 Haziran 2011 08:48 tarihinde isa ihl <isaged...@gmail.com> yazdı:

memet okur(Öğretmen)

unread,
Jun 21, 2011, 2:30:15 AM6/21/11
to tm...@googlegroups.com


Böyle adamlar öğretmenlik yaparken doğru dürüst derse girmezler oraya da varınca azrail kesilirler.Daha ilerde yaz tatilini de kaldırırlarsa hiç şaşırmam 

--
mokur(öğretmen)

taner kalyoncu

unread,
Jun 21, 2011, 3:50:00 AM6/21/11
to tm...@googlegroups.com
eve servis de ayrı bir uygulama olsa gerek :))

21 Haziran 2011 08:59 tarihinde isa ihl <isag...@gmail.com> yazdı:

murat alagoz

unread,
Jun 21, 2011, 4:18:38 AM6/21/11
to tm...@googlegroups.com
belkide rize mem gıcıklık yapıyodur

21 Haziran 2011 08:48 tarihinde isa ihl <isag...@gmail.com> yazdı:

ibrahim Nağaç

unread,
Jun 21, 2011, 6:33:58 AM6/21/11
to TMOZ


Hocam Lisede sınavar hariç okulda tutamaz.İlköğretimde çalışıyor
sanıyorlar galiba.

isa ihl

unread,
Jun 21, 2011, 1:40:01 PM6/21/11
to TMOZ
gün boyu bunu tartıştık niye okuldayız niye bu nerden çıktı Rizenin
bitmeyen çilesi

Gokhan Kececi

unread,
Jun 21, 2011, 5:29:33 PM6/21/11
to tm...@googlegroups.com


lütfen yanlış anlamayın hep merak etmişimdir fırsat oldu sorayım dedim yasal prosedürünüz nedir yani bir lise öğretmeni
okulda şu saatler arasında bulunma zorunluluğu mesai zorunluluğu saat ile belirtilmemiş midir dersi biten kaçar diye bir ibaremi var yok mu bilmiyorum
 

onder uysal

unread,
Jun 21, 2011, 6:00:35 PM6/21/11
to tm...@googlegroups.com
mem in ayrı yönetmeliği olabilir onu okuyun ama utanç verici bir uygulama

22 Haziran 2011 00:29 tarihinde Gokhan Kececi <gokhan...@gmail.com> yazdı:



--
Sanirdim kendim ayriyim
Dost ayridir, ben gayriyim
Beni bu hayale salan
Bu sifat-i hayvan imis
         Yunus EMRE

ŞENCAN

unread,
Jun 21, 2011, 2:18:23 PM6/21/11
to tm...@googlegroups.com
idareye sordunuz mu hocam gerekçelerini?
ben verdikleri cevabı çok merak ettim..

2011/6/21 isa ihl <isag...@gmail.com>



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
 
 
 

isa ihl

unread,
Jun 22, 2011, 1:59:37 AM6/22/11
to TMOZ
prosedür de diyor ki memur sabah 8 akşam 5 arası mesai yapar ama biz
öğretmenlerin uygulaması farklı rize de 11 ilçeden sadece biz
uyguluyormuşuz onu da akşam öğrendim İl MEM Rasim Çelik öyle demiş en
gıcık tarafı sabah ve öğleden sonra bir de imza atıyoruz yoklama
kaçağı hissediyorum kendimi

On 21 Haziran, 21:18, ŞENCAN <quassifr...@gmail.com> wrote:
> idareye sordunuz mu hocam gerekçelerini?
> ben verdikleri cevabı çok merak ettim..
>
> 2011/6/21 isa ihl <isaged...@gmail.com>

mustafa şen

unread,
Jun 22, 2011, 2:49:22 AM6/22/11
to tm...@googlegroups.com
takmayın hocam istanbul da bu dediğiniz uygulamaya bir kişi uymaz

 

M.ŞEN




22 Haziran 2011 08:59 tarihinde isa ihl <isag...@gmail.com> yazdı:

Murat Akkus

unread,
Jun 22, 2011, 3:59:09 AM6/22/11
to tm...@googlegroups.com

yasal prosedür bu mudur? yani zorunluluk mudur 8-5 arası okulda olmak? her memur için?

22 Haziran 2011 08:59 tarihinde isa ihl <isag...@gmail.com> yazdı:
prosedür de diyor ki memur sabah 8 akşam 5 arası mesai yapar ama biz



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

ŞENCAN

unread,
Jun 22, 2011, 6:24:35 AM6/22/11
to tm...@googlegroups.com
MEM lerin yasal prosedürü Çok konuşup az iş yapmaktır. işi evrak üzerinde düzgün yaptığın sürece fiiliyata kimse bakmaz. zaten gelen müfettiş veya denetleyicilerde hep kağıt üzerinden takip yaptıkları için kağıdı tam olana ses çıkarmazlar :)))

2011/6/22 Murat Akkus <murat...@gmail.com>

memet okur(Öğretmen)

unread,
Jun 22, 2011, 12:47:28 PM6/22/11
to tm...@googlegroups.com


Şencan Hocama katılıyorum.Yalnız benim gıcık olduğum şey genelde bu tür davranış sergileyen müdürlerin çoğu evde çocuğuna bile laf geçiremezler ve bu ezikliklerini personelinden çıkarmaya çalışırlar.

--
mokur(öğretmen)

gökmen

unread,
Jun 24, 2011, 4:09:16 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
Hocam sendikanız varsa onlara bildirin. çaresine bakarlar sanırım. öyle bir durum yoktur lisede görev yapan öğretmenlerde... eğer tutuyorsa ücretini ödemek zorundadır. Bir arkadaşın dediği gibi buralarda (Kocaeli) kimse uymaz böyle şeylere. uyduramazlarda zaten. küçük yerlerde ego tatmin etmek isteyenler olur böyle... diğer öğretmenlerle organize olmak lazım. Sizde karşı dilekçe yazın. Şu saatler arasında okulda bulunduğum için ücret ödenmesini istiyorum diye. bakalım ne cevap verecekler.

gökmen

unread,
Jun 24, 2011, 4:10:08 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
burda beğen butonu yok olsa tıklayacaktım hocam. :))

gökmen

unread,
Jun 24, 2011, 4:14:05 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
öğretmenler memurlardan farklıdır bu konuda hocam. memurlar bildiğiniz üzere 8-5 çalışırlar. öğretmenler haftalık ders saatine göre... bir öğretmenin haftada 15 saat dersi olması maaş için yeterlidir. bu derslerin hepsi haftanın beş günü saat 2 ve 5 arasında da olabilir. o saate kadar nöbet hariç okula gitmez öğretmen. yani dediğiniz gibi, öğretmenlerin mesai zorunluluğu yoktur saat olarak belirtilmemiştir. bir gün hiç dersi yoksa o gün hiç okula gitmez öğretmen mesela.

gökmen

unread,
Jun 24, 2011, 4:14:49 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
katılıyorum hocam...

gökmen

unread,
Jun 24, 2011, 4:16:41 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
isa hocam şimdiki okul müdürünüz kimdir? Lise müdürü Ali Demir'e de burdan selamlar tekrar. Kısa bir süre önce tesadüfen gebze'de karşılaştık. ç. kale gezisine gelmişler.

HÜSEYİN AKBULUT

unread,
Jun 24, 2011, 4:18:07 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
evde geçirdi ön hazırlıklarda hesap edilmiştir..aslında aynı süredir çalışma olarak..

24 Haziran 2011 23:14 tarihinde gökmen <gokme...@gmail.com> yazdı:
öğretmenler memurlardan farklıdır bu konuda hocam. memurlar bildiğiniz üzere 8-5 çalışırlar. öğretmenler haftalık ders saatine göre... bir öğretmenin haftada 15 saat dersi olması maaş için yeterlidir. bu derslerin hepsi haftanın beş günü saat 2 ve 5 arasında da olabilir. o saate kadar nöbet hariç okula gitmez öğretmen. yani dediğiniz gibi, öğretmenlerin mesai zorunluluğu yoktur saat olarak belirtilmemiştir. bir gün hiç dersi yoksa o gün hiç okula gitmez öğretmen mesela.


gökmen varol

unread,
Jun 24, 2011, 4:19:50 PM6/24/11
to tm...@googlegroups.com
bu konuda kesinlikle haklısınız. fazlası var eksiği yok...


 
24 Haziran 2011 23:18 tarihinde HÜSEYİN AKBULUT <drer...@gmail.com> yazdı:

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages