VİZE

Kübra Ünver

Sevgili hocalarım İlköğretim matematik öğretmenliği okuyorum .Pazartesi akşam saat 5'te analitik geometri dersinden vizem var.Kendine güvenen ve analitik geometri alanı olan bir hocamız ücret karşılığında sınavımı çözebilir mi? Eğer ben yaparım diyen hocamız varsa bana numarasını gönderebilir mi?

Kübra Ünver

Halit Celik

Genç Kardeşime.
Matematik Öğretmenliğinde okuyup sorularınızı ücret karşılığı çözdürmek istedeğinizi mi okudum. Herhalde yanlış okudum.
Sevgiker.

12 Kas 2021 Cum 18:28 tarihinde Kübra Ünver <unver...@gmail.com> şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAPWoNEH5b7WbmYh4ABbzhzZnSNHVkVVkWgmzN%3DV%3DnvJ_E_%3D8sw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Gürhan aydin

Bide kendine güvenen yazmış ya.
Ahaasdssdfv

ŞENCAN Yaşar

Bu arkadaş mezun olup ahlaklı nesiller mi yetiştirecek.. pehh