İntegralde alan

Ekrem K

Screenshot_2021-06-08-14-27-33.png

Zeynep Akmeşe

Cevap B midir

8 Haz 2021 Sal 20:44 tarihinde Ekrem K <ekre...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAKCtPqbD%3DV4MHa3v4MO5PcXq8mDDBoWsN6rXbAfX%3DGx0JcvqZg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

güzin bahar güvendik

çözüm ekte

Gönderen: Ekrem K <ekre...@gmail.com> adına tm...@googlegroups.com <tm...@googlegroups.com>
Gönderildi: 8 Haziran 2021 Salı 20:44
Kime: tm...@googlegroups.com <tm...@googlegroups.com>
Konu: [TMOZ:1136816] İntegralde alan

integralde alan sorusu2.png

Hatice Mankan

to tmoz
emeklerinize  zihninize sağlık Güzin Hocam .....

güzin bahar güvendik

HATİCE HOCAM 2 TANE UĞRAŞIP TA YAPAMADIĞIM SORU VAR .TMOZ A YÜKLENMİŞ.BİR DAHA YÜKLEYECEĞİM.BİR BAKARMISINIZ.ALAN SORUSUNUN CEVABI B ŞIKKIYMIŞ.ÖTEKİNİN CEVAP ANAHTARINI SORAN ARKADAŞA SORDUM FAKAT YANIT VERMEDİ.DÖRTGEN SORUSUNU GEOGEBRADAN ÇÖZÜYORUM ÇİZEREK FAKAT CEBİRSEL OLARAK BULAMIYORUM.

Teşekkürler

Muharrem Şahin

Güzin Bahar Öğretmenim;
m(EBA) = m(EBF) = a deyip
açıları a cinsinden yazdım.
IFCI = x dedim.
EFD ve FBC üçgenlerinde
sinüs teoremini kullanarak
uzun işlemlerle
5x + 90 - 50.kök3 = x.kök(10.kök3 + 18 -x). kök(10.kök3 - 6 - x)
denklemini buldum.
Kaba hesaplamalarla
seçeneklerin bu denklemi sağlamadığını gördüm.

Siz hangi seçeneği buluyorsunuz?
Selamlar, saygılar.

Ekrem K <ekre...@gmail.com>, 9 Haz 2021 Çar, 10:00 tarihinde şunu yazdı:

--
.

güzin bahar güvendik

ben geogebra üzerinden çizerek şekli oluşturmaya çalıştım.tek bir durumda verilen açı ve uzunluk değerleri yaklaşık yerleşiyor.(köklü olan uzunluğu geogebranın yerleştirmesinden sanırım)biraz oynatınca herşey bozuluyor.o da köşeleri 75 ve 105 derece olan (kenar uzunluklar 10 kök3 ve 18 birbirlerine  yakın olan eşkenar dörtgene neredeyse ramak kalmış bir paralelkenar)bir paralelkenar.katlanmayla 2 adet 75-30-75 ikizkenar üçgen elde ediliyor.çizime göre istenen  uzunluk e şıkkındaki 4 kök 7 nin yaklaşık değerine yakın çıkıyor.fakat cebirsel olarak sizin gibi kök içinde köklü ifadelerden oluşan sizinkinden daha uzun denklem buluyorum.ve o denkemi çözemedim.bu soru 15-75-90 üçgen özel üçgen oluşturan sorulardan fakat ben çözemedim.ya soruda eksik bilgi var.ya da ben göremiyorum.böyle bir soru bir sınavda maksimum 3 dakika ile bir öğrencinin çözmesi için verilmişse böyle oluşan bir denklem nasıl çözülecek bilmiyorum.

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Muharrem Şahin
Gönderme tarihi: ‎10‎ ‎Haziran‎ ‎2021‎ ‎Perşembe ‎01‎:‎44
Kime: tm...@googlegroups.com

Fatih .2313 Dd

10 Haz 2021 Per 06:53 tarihinde güzin bahar güvendik <guzinbaha...@hotmail.com> şunu yazdı:
IMG_20210610_120006.jpg

Fatih Hoca ile matematik

IMG_20210613_152025.jpg

Ayhan İncekara

Ustad ben böyle düşündüm,bir de siz bakın isterseniz.

13 Haz 2021 Pzr 15:52 tarihinde Fatih Hoca ile matematik <mtm...@gmail.com> şunu yazdı:

20210613_162207.jpg
20210613_162220.jpg

Fatih .2313 Dd

13 Haz 2021 Paz 16:23 tarihinde Ayhan İncekara <ayhaninc...@gmail.com> şunu yazdı:
IMG_20210613_164414.jpg

ugurm...@gmail.com

10 Haziran 2021 Perşembe tarihinde saat 06:53:42 UTC+3 itibarıyla güzin şunları yazdı:
IMG_20210613_192234.jpg