Tmoz ile ilgili :)

SENA ÖNCÜ

Değerli hocalarım, bu grupta yeniyim, tüm grup üyeleri sorulan sorulara cevap verebiliyor mu, bunu merak etmiştim. İyi akşamlar dilerim.

Halit Celik

Hoş Geldiniz.
TMOZ bir Matematik sohbet platformu. Burada paylaşımlar yapılır. Böyle bakmak lazım. He kes her soruyu çözebilir diye bir anlayış yanlış. Matematikle uğraşan her kişinin özel yetenek alanları vardır. Bazı arkadaş sayma, bazı arkadaşlar geometri, kısaca her kesin daha çok öne çıkardığı matematiğin alt alanları vardır. Bu platformda soru doğru ise bir arkadaş çözüm atar.
Düzgün takıbederseniz. bir Üniversite daha bitirmiş olursunuz.
Selamlar ve iyi çalışmalar.

SENA ÖNCÜ <oncus...@gmail.com>, 24 Ara 2021 Cum, 20:20 tarihinde şunu yazdı:
Değerli hocalarım, bu grupta yeniyim, tüm grup üyeleri sorulan sorulara cevap verebiliyor mu, bunu merak etmiştim. İyi akşamlar dilerim.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/77b0c4d2-cbe0-408a-96b5-137b5608b4a8n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

SENA ÖNCÜ

teşekkürler hocam