Özdeş nesnelerin dağıtılması üzerine olasılık problemi ve çözümü

Muharrem Şahin

Daha önce hatalı bir açıklama ile çözmüştüm.
Düzelttim.
OzdesOlasCoz.png

Muharrem Şahin

Sevgili dostlarım;
Yazım hatalarımın önüne geçemiyorum.
2-2-1 dağılımını hesaplarken alttaki 3! çarpanını silmeyi unutmuşum.
Bağışlayın.

--
.

Muharrem Şahin

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 23 Eki 2023 Pzt, 22:51 tarihinde şunu yazdı:

--
.
OzdesOlasi.png

Muharrem Şahin

a. b. c. d. maddelerindeki çıktılar, bir deneyin ayrık sonuçlarıdır.
Bu konu ile ilgili diğer başlıklarda konuya girenlerin çoğu,
doğruya dayanmayan yorumları üstten üstten yaparak
ilgililerin kafalarını karıştırdılar.
Burada, verdiğim yanıtlara katılmayıp konuya girmek isteyenleri
çözümleri ve çözümleri üzerindeki açıklamaları ile bekliyorum.
Konuyu bildiğini düşündüğüm öğretmenlerimi de,
yanıtlarımı onaylıyorlarsa bunu belirtmeye;
onaylamıyorlarsa kendi çözümlerini vermeye çağırıyorum.
Bu ortam hepimiz için çok değerli bir okuldur;
Okulumuzda, öğrenmeye çalışanların yanında durmalıyız.

🙏❤❤❤

Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com>, 26 Eki 2023 Per, 10:38 tarihinde şunu yazdı:

--
.