Zor polinom sorusu

mats

çözebilir misiniz?
Screen Shot 2021-12-23 at 22.26.42.png

mats

çözebilen var mı

23 Aralık 2021 Perşembe tarihinde saat 22:27:39 UTC+3 itibarıyla mats şunları yazdı:
çözebilir misiniz?

Halit Celik

Ben bu şartlar uyan polinom olarak P(x)=Q(x)=x^3+4 polinomunu buldum. Ancak bu da cevapları sağlamıyor. Başka polinomlar varso soru çok cevaplı demektir.

mats <sulee...@gmail.com>, 25 Ara 2021 Cmt, 01:17 tarihinde şunu yazdı:
çözebilen var mı

23 Aralık 2021 Perşembe tarihinde saat 22:27:39 UTC+3 itibarıyla mats şunları yazdı:
çözebilir misiniz?

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7b07b8ff-b5b2-4253-a725-d15b5a05d092n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

mats

bana da soru sıkıntılı gibi geldi hocam, teşekkür ederim