Olasılık

Muallime mat

to TMOZ

IMG_20220608_002052.jpg
Message has been deleted

Osman Nuri OKUMUŞ

to TMOZ
Screenshot_20220608_010607.png

8 Haziran 2022 Çarşamba tarihinde saat 00:25:52 UTC+3 itibarıyla yasemin...@gmail.com şunları yazdı:

IMG_20220608_002052.jpg

Muallime mat

to TMOZ
Hocam neden AAAA durumu olmuyor oy sayısı eşit olmuyor mu?

Osman Nuri OKUMUŞ

A,B,C,D kişileri temsil etmektedir. AAAA dan kastınız herkesin aynı restoranı seçmesi ise, burada eşitlik olmaz diye düşünüyorum. Soruda kastedilen eşitlik farklı iki restoranı seçen kişi sayısının eşit olması diye anladım. Gözden kaçırdığım bir durum var mı bilmiyorum.

Muallime mat

to TMOZ
Evet hocam onu kastettim, aslında kişilerin restoranı seçme durumu ile restoranların seçilme durumu aynı kapıya çıkıyor çözüm için ben öyle ilerlemiştim. Çok teşekkür ederim.
Hocam bir de hangi programı/ tableti kullanıyorsunuz çözümleriniz çok hoş duruyor merak ettim :)

Osman Nuri OKUMUŞ

to TMOZ
Bilgisayarımda Arch Linux KDE kullanıyorum. Metin editörü olarak Kate, çizim programı olarak Kig, Inkscape, formül yazarken LibreOffice Math, Latex, hızlı çözüm için Kolorpaint.

Muallime mat

to TMOZ
Maşallah hocam, not aldım teşekkür ediyorum.

Osman Nuri OKUMUŞ

to TMOZ
Linux kullanmayı düşünüyorsanız Arch Linux'u önermem. Onun yerine Mint, Ubuntu, MX Linux, Fedora gibi daha kullanıcı dostu dağıtımları tavsiye ederim. Arch Linux kurulum ve ayarlamaların tümünü elle yapmanız gereken bir dağıtım, sizi çok uğraştırır.

Muallime mat

to TMOZ
İyi oldu söylediğiniz, çok sağ olun hocam tavsiyeleriniz için.