SAYILAR

Burhan Asaf Gözüberk

1.jpeg

Burhan Asaf Gözüberk

Sorunun yanıtını bulabilecek birisi var mı?

4 Ekim 2022 Salı tarihinde saat 15:45:14 UTC+3 itibarıyla Burhan Asaf Gözüberk şunları yazdı:
1.jpeg
Message has been deleted

Serdar

9 Ekim 2022 Pazar tarihinde saat 14:39:54 UTC+3 itibarıyla Serdar şunları yazdı:
Yalnız 1 diye düşünüyorum. Üçüncü öncül daima doğru değil. Birinci öncülü incelerken üçüncü durumun dışında durumlar çıkıyor zaten.

9 Ekim 2022 Pazar tarihinde saat 10:30:14 UTC+3 itibarıyla b.asafg...@gmail.com şunları yazdı:
IMG_20221009_143849.jpg

Serdar

Yalnız 1 diye düşünüyorum. Üçüncü öncül daima doğru değil. İkinci öncülü incelerken üçüncü durumun dışında durumlar çıkıyor zaten.

Burhan Asaf Gözüberk

Teşekkür ederim