Sınav Test Olusturma Android Uygulamam Hakkında

Visto 107 veces
Saltar al primer mensaje no leído

Yusuf AYDIN

no leída,
4 ago 2022, 10:02:224/8/22
a tmoz
Arkadaslar merhaba . Ben ogretmenler icin pdf sinav test hazirlama uygulamasi yaptım.  Akilli telefondan bilgisayari hic kullanmadan kolay bi sekilde pdf test ya da sinav olusturulabiliyor bu uygulama ile .
Play store da kapalı test olarak yükledim.
Uygulamamı test edecek öğretmenlere ihtiyacım var.
Musait olup test etmek isteyenler olursa play store'daki mail adresinizi bana verebilir misiniz. Bu mail adresini ben sisteme yukledigimde size uygulamanın linkini göndereceğim. uygulamanin linki size açılacak ve uygulamayi yukleyip kullanabileceksiniz.

Daha sonra herhangi bir sıkıntı yoksa uygulamayi herkesin kullanımına sunacağım.

Haluk Yalçın

no leída,
18 ago 2022, 5:17:4318/8/22
a tm...@googlegroups.com
Hocam tam olarak ne gondereceksiniz

4 Ağu 2022 Per 17:02 tarihinde Yusuf AYDIN <fusu...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAOk900LT3ix2crkfyuwu7O06tGWKMXJ64G3nHw4G0uv9UXySpg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Haluk Yalçın

no leída,
18 ago 2022, 5:18:4718/8/22
a tm...@googlegroups.com
Buraya gönderebilir siniz denemek isterim

18 Ağu 2022 Per 12:17 tarihinde Haluk Yalçın <hy29...@gmail.com> şunu yazdı:
Responder a todos
Responder al autor
Reenviar