Dikdörtgende uzunluk

simonsen-55

Çözüm çok uzun sürdü. Belki kısa bir çözümü bulabilen olur düşüncesiyle yardım istiyorum. Teşekkürler.
Benzerlikleri, iç ters açıları, gördüm ve DEB ve CBF üçgenlerinin üçgeninin ikizkenar olduklarını belirledim. Bu üçgenlerden birinde öklit diğerinde yükseklik çiziminden çözüme ulaşmaya çalıştım ama çok uzun işlemler oluyor.

Hatice Mankan

to tmoz
Soru paylaşılmadi sanırım

28 Ara 2022 Çar 16:02 tarihinde simonsen-55 <simonse...@gmail.com> şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/6a73b045-490e-44e8-b0f2-134791bea495n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

simonsen-55

Özür dilerim soruyu paylaşmamışım.

28 Aralık 2022 Çarşamba tarihinde saat 16:01:46 UTC+3 itibarıyla simonsen-55 şunları yazdı:
Dikdörtgende uzunluk.png

Hatice Mankan

to tmoz

28 Ara 2022 Çar 23:22 tarihinde simonsen-55 <simonse...@gmail.com> şunu yazdı: