Tavsiye-öneri

Rüzgar Görgü

Hocalarım selamlar tam 4 saate yakındır aklımda olan bir soruyu sizlere yöneltmek istedim şuan elimde bulunan 3. Problem kitabını da bitirmis bulunmaktayim köşebilgi 1 ve 2. Kitapları ve 3 4 5 in problemleri bitirdim elimde Toprak yayınları Problemler ve Yanıt yayınları Güncel hayat problemler var denemelerde ortalama 13-15 net arasi yapan bir tm öğrencisiyim sizce hangisinden devam etmeliyim?

akın gavcar

Bilgi sarmal problemler

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAL6xAnu3gEeCXV5%2BOj6KFRXzcJUM%3DruFmsXTDNRsPwn3QqED7A%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.