Re: [TMOZ:1142393] Olasılık

Gökhan Karabulut

25 noktada bekleme yapılamıyor. Geriye kalan 24 noktada bekleme olasılığı 24/49 oluyor.
DSC_0013~2.JPG

Muallime mat

Hocam ben sorunun aynı yöne 2 br veya 1 br bir yöne demesiyle 1 br de farklı bir yöne demesindeki kastı tam anlayamıyorum sanırım. "..veya 1 br bir yöne demesiyle 1 br de farklı yöne" demesi aynı şey olmuyor mu? aynı yöne 2 br gidebilir ya da farklı bir yöne gitmek istiyorsa 1 br gidebilir bunu mu diyor kafam karıştı..

Gökhan Karabulut

1 br bir yöne, 1 br diğer bir yöne gittiği durumda geçiş yaptığı noktada bekleme yapmıyor; bu durumu 2 br'lik sürekli bir hareket olarak düşünmek gerekiyor.
Aynı yöne birer birim gidemiyor yalnızca; böyle düşününce bekleme yapılamayan noktalar oluyor.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ab2bb25e-d213-49a7-8fb0-1d665093d66bn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.