Yanıtın 70 olduğunu düşünüyorum.

Hakan PARLAK

to tmoz
En az kaç kişi 4 dersten de başarılı olur diye sorsaydı cevap 30 olurdu, bu şekilde sorulunca cevabın 70 olması gerektiğini düşünüyorum siz ne dersiniz arkadaşlar

Hakan Parlak
Effl Matematik Öğretmeni
20221007_095239.jpg

serdar arman

Hocam bende 72 çıkardım.

7 Eki 2022 Cum 23:54 tarihinde Hakan PARLAK <hakan...@gmail.com> şunu yazdı:
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CAO3P6bupJKEizb5R3Oj92V1knxgpowBVy13cEUpcAgHLkRQKKw%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Hakan PARLAK

to tmoz
İlgilendiğiniz için teşekkürler.  İzahı zor bir soru sanırım.  Çoğu arkadaş yorum yapmaktan çekiniyor  cevap gelmiyor