Kombinasyon

Firnas

IMG-20220919-WA0008.jpg

Rasim Zencir

(8,2)-(3,2) =25

rasimZENCİR

Firnas <sena...@gmail.com>, 19 Eyl 2022 Pzt, 22:48 tarihinde şunu yazdı:
IMG-20220919-WA0008.jpg

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/86999bd6-7de2-4eac-826b-72bef5dd6995n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Firnas

Teşekkürler

Zeynep Soysal

Merhaba Rasim Hocam,
 Sizin değerli yanıtınızı görmeden önce soruyu kendim çözmeyi denedim. (8,2)-(3,2) işlemini yapıp 25 buldum fakat sonrasında sonuca F H C doğrusunda ki tüm 2 li kombinasyonları çıkardığımızdan 1 ekledim ki eksik hesaplanmasın. Böylece sonucu 26 buldum. Yaptığım işlem yanlış mıdır? Yanıtınız için şimdiden çok teşekkür ederim.
19 Eylül 2022 Pazartesi tarihinde saat 23:32:36 UTC+3 itibarıyla rasimzencir şunları yazdı:
(8,2)-(3,2) =25

rasimZENCİR

Rasim Zencir

elbette haklısın ve doğrusun zeynep.  ben şıkların hatalı olduğunu belirtmek isterken acele etmişim ve
hata yapmışım. onun için çözümüm değerli sayılmaz.   :)))

doğruyu gösterdiğin için teşekkür ederim.

iyi akşamlar.

rasimZENCİR

Zeynep Soysal <zeyynep...@gmail.com>, 20 Eyl 2022 Sal, 19:59 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ddb4a59c-9cc1-4470-9d62-7db648774e8an%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Message has been deleted

Fatih Hoca ile matematik

IMG_20220928_234229_edit_371315632665215.jpg

Başak Salık

İstenilen paralelkenarların üst kenarı için 2 sağ kenar için 2 alt 2 ve sol kenar için 3 seçeneğimiz var. 2.2.2.3=24

28 Eyl 2022 Çar, saat 23:43 tarihinde Fatih Hoca ile matematik <mtm...@gmail.com> şunu yazdı:

Başak Salık

EMİR POLAT

C(3,1).C(2,1).C(2,1).C(2,1)=24