Teorem

Kübra Ünver

Değerli öğretmenlerim ben ilköğretim matematik öğrencisiyim. Anlatılan çoğu şeyi anlamıyorum.Aşağıdaki şekilli şeyler ne anlama geliyor? Attığım teorem ne demek ve ispatı nedir? Bana en basit düzeyde herşeyi açıklayarak birisi yazabilir mi?
Şimdiden teşekkür ederim.d129e22b-7570-4207-a297-f6ea51c1f91a.jpge1545030-0b9e-4ffa-b6e0-8f42cc1348e8.jpg

güzin bahar güvendik

lise son ileri matematik konularını baştan çalışmalısın.bu konu öyle göbekten pat diye anlaşılmaz.ne kadar basitleştirmeye çalışsak da konular birbiri ile ilintili.özellikle teorem ispsat anlayabilmen için ilintili bütün konuları basitten zora çalışmalısın.(hatta 10.sınıf konularından itibaren)

Windows Posta cihazından gönderildi

Kimden: Kübra Ünver
Gönderme tarihi: ‎26‎ ‎Ekim‎ ‎2021‎ ‎Salı ‎19‎:‎43
Kime: tm...@googlegroups.com

[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/cad285f8-4a99-4591-ae09-a6cc9f5ad422n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Kübra Ünver

Lise son konularım iyidir. Genel olarak lise de de matematiğim hep iyiydi. Şahsen bunların lise son sınıf konularıyla tamamen alakalı olduğunu düşünmüyorum. Bunlar çok daha ileri seviye şeyler.Bunlar pat diye ortadan çalışılmaz diyorsunuz ama nereden başlamam gerektiğini söylemiyorsunuz mesela.Ayrıca ben pat diye göbekten başlamadım.Üniversitede hocamız nereden başladıysa ordan başladım.

Windows için Posta ile gönderildi

Kimden: güzin bahar güvendik
Gönderilme: 26 Ekim 2021 Salı 20:00
Kime: tm...@googlegroups.com
Konu: Re: [TMOZ:1139500] Teorem

Kimden: Kübra Ünver
Gönderme tarihi: ‎26‎ ‎Ekim‎ ‎2021‎ ‎Salı ‎19‎:‎43
Kime: tm...@googlegroups.com