Öğretmenlerden ve gurup yönetiminden rica

selam koçum

Gurupta yeniyim,gurubu eskiden beri biliyordum ancak burayı sadece öğretmenlerin kendi aralarında yardımlaştığı bir gurup olarak biliyordum. ,Gurubun amacının bu olmadığını bu linkini verdiğim paylaşım ile keşfettim.

3 kez üniversite sınavına girdim 4.kez gireceğim bu yıl.(istediği  bölüm için)şu an netlerim tyt matematik te 40a yakın ayt de 30 üzeri

Tüm derslerim kötüydü ayrıca Matematik temeli zayıf olan bir öğrenciydim.ve dershaneye vs gitmeden sadece evde youtube üzerinden çalışarak kendimi geliştirdim 4 yılda 100den fazla kanal takip ettim
Ancak youtubedeki videolar üniversite sınavına yönelik olduğu için
Uzun olmayan hedef ve soru odaklı anlatımlar oluyordu.benim ise temel matematik mantığı üzerinde eksikliklerim vardı.yani matematiksel düşünemiyordum ve yorum yapamıyordum.youtube çalışmalarım sonucunda bir çok soru tipini ezberledim ve netlerimi bu şekilde arttırdım.
Youtubedeki bir çok kanalı takip ettim ancak genelde sınav odaklı anlatımlardı ve kısa sürede 4 yıllık müfredatı anlatmaya yönelikti müfredat dışına çıkılmıyordu bir çok tanım verilmeden sorular üzerinden aktarılıyordu bu da konunun tam olarak anlaşılmasına engel oluyordu.
bu içerikler vaad ettikleri şeyi de hakkıyla yapıyorlardı ancak genelde amaçları bu olmasada netice olarak soru tipleri üzerinden anlatım yapılıyordu ve bu da soruları ezberlememize sebep oluyordu.

Bu gurupta ise çok faydalı ve ezbere dayalı olmayan güzel paylaşımlar olduğunu fark ettim

Buraya bu yazıyı yazma nedenim ise şu
Bu tmoz gurubu içinde bir çok konu anlatım pdf vs olduğunu fark ettim ancak gurupta binlerce msj var ve bunları ayırt etmez çok zor.

Bu konu anlatımlarının ve döküman paylaşımlarının ayrıca düzenli olarak arşivlendiği bir facebook,telegram gurubu,web sitesi vesayre var mı veya bu konu anlatım ve pdf lerini gurup içinde bulmayı sağlayacak bir yöntem biliyor musunuz.(sayfanın üst kısmındaki arama yeri verimli çalışmıyor)alakasız sonuçları da gösteriyor.

Rasim Zencir

paylaşımlarını beğendiğin hocaların dosyalarını incele....

rasimZENCİR

selam koçum <kocum...@gmail.com>, 19 Şub 2023 Paz, 16:23 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b32adc0e-1be7-4952-ac7a-81b58f68f97dn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Rasim Zencir