olasılık !...

ümit öztürk

olasılkl2.JPG

bora

to tmoz
c(4,2). 7=42
ama sorunun ifade ediliş tarzını beğenmedim

cengiz polat

bora hocam zahmet olmazsa çözümünüzü izah edebilirmisiniz? anlayamadım. iki köşesi çember üzerinde dediğine göre 3. köşeyi yalnız doğru üzerinde kalan 3 noktadan seçmeyecekmiyiz?

ümitogretmen

to tmoz
cengız hocam aynı hatayı bende yaptım.ıkı kosesı dıyo ucuncu
kose hakkında bısey dememıs.yanı ucgenın butun koselerı cember
uzerınde olabılır.o yuzden ıkı nokta sectıkten sonra dıger
nokta ıcın 7 ıhtımal oluyor.

ibrahim kuscuoglu

olasilik2.jpg

cengiz polat

teşekkür ederim öğretmenlerim. ama bora hocamında dediği gibi sorunun ifade ediliş tarzı hata yapmaya müsait. daha iyi ifade edilebilirdi. iyi geceler...

Muharrem Şahin

to TMOZ
Olasılık kitabımı tamamlamaya çalışıyorum.
TMOZ okullarımı dolaşıyorum.
Bu sorunu doğru çözümünü göremedim.
Tekrarlar ayıklanmamış.
C(4,2).5 + C(4,3) = 34 buluyorum.
(Görülen 5 nokta dışında,
başka doğrusal üçlünün olmadığını varsaydım.)

Hatice Mankan

to tmoz
Bende aynı buluyorum

5 Oca 2023 Per 16:32 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> şunu yazdı:
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/48b92a27-80fb-43f1-9497-c4d3dcf38d94n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_20230105_170233_Samsung Internet.jpg

Muharrem Şahin

Sevgili Öğretmenim;
Geçmiş yılların olasılık sorularında
yanlışta buluşulanları paylaşıyorum.
Soruların tamamı görünüyor mu?
Yoksa; sadece benim yazdığım kısım mı görünüyor?
İyi geceler.

Hatice Mankan <fetihh...@gmail.com>, 5 Oca 2023 Per, 17:04 tarihinde şunu yazdı:

--
.

Hatice Mankan

to tmoz
Gözükmüyor hocam. Ancak maili tmoz ana sayfada açınca eski mesajları görebiliyorum

Muharrem Şahin

Kolay oluyorsa sorun yok.

Hatice Mankan <fetihh...@gmail.com>, 9 Oca 2023 Pzt, 02:40 tarihinde şunu yazdı:

--