Olasılık

murat soykan

to tmoz
2 para 3 kez atılıyor ve tura gelirse  beyaz, yazı gelirse siyah  bir top torbaya atılıyor.3 tane iadeli top çekiliyor ve 3 ününde siyah olduğu görülüyor.Torbadaki tüm topların siyah olma olasılığı kaçtır?

rasim zencir

ifade net değil Murat Hocam.

31.03.2008 tarihinde murat soykan <mar...@gmail.com> yazmış:

--
evrenin meyvası beyin,
beynin meyvası matematiktir.

hasan yasayacak

yyyyyy, yyyyyt, yyyyty, .... ornek uzay 4.4.4=64 dur... butun topların siyah oldugu durum yyyyyy durumudur...  bunun aradaki
"3 tane iadeli top çekiliyor ve 3 ününde siyah olduğu görülüyor."
ile nasıl bir baglantısı var???
o bolumu atarsak  1/64 olur o zaman...

--
Farkli Olmak İstiyorsan FARKLİ Ol...

murat soykan

sayın hocam kaynak öğrenci olduğundan şıkları falan yazamıyorum, kafama şu iadeli bahsi takıldığından sormak istedim.

Muharrem Şahin

Uzun işlemlerden sonra 216/9751 buluyorum.