Trigonometri

Ademat

image.png

''Hayrın tamamı üç şeyde toplanmaktadır;gündüzünü sana yararlı olacak
şeylerle geçiremiyorsan zararına olan şeylerle de geçirme.Hayırlı
kimselerle dostluk edemiyorsan şerli insanlarla beraber olma.Malını
Allah'ın rızasının olduğu yerlerde infak edemiyorsan,Allah'ın gazabını
celbedecek yerlerde sarfetme.''(Cüneyd-i Bağdadi(k.s.)Hz.)

Muallime mat

to TMOZ
Hocam soru net görünmüyor

Ademat

Hocam çözdüm.Yazmayı unuttum. Teşekkür ederim vakit ayırdığınız için.

Muallime mat <yasemin...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 22:43 tarihinde şunu yazdı:
--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/790bc26b-55be-41b2-82bb-f1454ba73e32n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

SELİM AKAR

to TMOZ
SmartSelect_20220422-231201_Samsung Notes.jpg

22 Nisan 2022 Cuma tarihinde saat 22:08:01 UTC+3 itibarıyla cauc...@gmail.com şunları yazdı:
image.png

Serdar

to TMOZ
Fonksiyon grafiği çizilirse en büyük değerin 49pi/144 olduğu görülebilir. Max değer eşit açılarda oluşur

Serdar

to TMOZ
49pikare/144 demek istedim

Ademat

Şık çözüm için teşekkür ederim hocam. Bende türevden yaptım.
x ve 90-x dedim ardından türev aldım.

Serdar <serdarda...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 23:15 tarihinde şunu yazdı:
--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ec902af9-1a62-4d29-a237-12e445b9baecn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

SELİM AKAR

to TMOZ
Hocam türev kullanmadan mı çözdünüz tam anlayamadım

Ademat

SELİM AKAR <selima...@gmail.com>, 22 Nis 2022 Cum, 23:22 tarihinde şunu yazdı:
--
[...]

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/a7de7ccd-b96a-49f4-be34-1c8c33b8d39en%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Muallime mat

to TMOZ
Çözümler çok güzel duruyor, emeklerinize sağlık.

Muallime mat

to TMOZ
Hocam grafiği çizmek bana meşakkatli geliyor gibi..

22 Nisan 2022 Cuma tarihinde saat 23:14:47 UTC+3 itibarıyla serdarda...@gmail.com şunları yazdı:
Fonksiyon grafiği çizilirse en büyük değerin 49pi/144 olduğu görülebilir. Max değer eşit açılarda oluşur

Serdar

to TMOZ
Grafikten bahsetme sebebim, sorudaki şıklarda hata olduğunu söylemekti Hocam. Yoksa çizmekle uğraşılır mı hiç :)
Grafik programıyla çizip max değerine bakmak istedim, çünkü bulduğum cevap şıklarda yoktu.

Muallime mat

to TMOZ
Hahah ben ciddi ciddi öyle anlamışım, çok yaşayın siz hocam :)) tamamdır