Yönetici Arkadaşların Dikkatine

Metehan Okcu

2017 yılından beri aktif üyeyim yazışmalarımdan kontrol edebilirsiniz. yönetici kadrosunda yer var ise destek olmak isterim günümün büyük çoğunluğu online geçiyor. Gereken bilgileri mtha...@gmail.com adresine yazarsanız iletişime geçebilirim.

Metehan Okcu

Günceldir. Olumlu veya olumsuz bir dönüş yaparsanız sevinirim.

Mücahid

Hocam, yönetici ekibi için isteğiniz güzel ama yönetici ekibi yeterli sayı da mevcut, ilginize teşekkür ediyorum, kolaylıklar diliyorum