Türev ve Problem

Burhan Asaf Gözüberk

to TMOZ
Hocalarım şu iki sorunun çözümünü göremedim, yardımcı olabilir misiniz?
1.jpeg
2.jpeg

Beyhan Çataklı

C cevabında 12 yerine 14 olursa düzeliyor sanirim

--
http://www.facebook.com/groups/358210690921074/

Matematik geometri bilgi paylaşım platformu.
Mesajlarınıza "KONU BAŞLIĞI" eklemeyi lütfen unutmayınız.
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "TMOZ" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için tmoz+uns...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/9ae825eb-d27f-4e3b-af4d-414b5cf246d2n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

EMİR POLAT

29 Tem 2022 Cum, saat 09:55 tarihinde Burhan Asaf Gözüberk <b.asafg...@gmail.com> şunu yazdı:
Hocalarım şu iki sorunun çözümünü göremedim, yardımcı olabilir misiniz?
1.jpeg
2.jpeg

EMİR POLAT

Muharrem Şahin

İp sorusu pek anlaşılmıyor.
İp 14 cm.
Bir ucu 5'e, bir ucu 9'a bağlanmış.
Bağlarken 2 cm'lik kısmı kullanılmış; 12 cm kalmış.
Aradaki bir noktasından ipi gererek,
bu noktayı hangi noktalara ulaştırabileceğimiz soruluyor.
Emir Polat Hocamızın çözümüne katılıyorum.

Burhan Asaf Gözüberk

to TMOZ
Emeğinize sağlık Hocalarım, teşekkür ederim.