Polinom sorusu

Seda Sivri

IMG_2476.jpg

Serdar

Özdeş nesnelerin dağılımı

6 Nisan 2023 Perşembe tarihinde saat 20:40:30 UTC+3 itibarıyla Seda Sivri şunları yazdı:
IMG_20230406_204931.jpg

Muharrem dinçer

Hocalarım bakarmısınız. Soruda bir sıkıntı var sanki.
IMG_20230413_103548_696-1.jpg

Muharrem dinçer

Hocalarım soruya bakarmısınız. Soruda bir yanlışlık var sanki. 2 tane 2. Dereceden polinom un toplamı 3.dereceden olmuş.
IMG_20230413_103548_696-1.jpg

Mavi Mercan

İkinci dereceden İki polinomun toplamı da İkinci dereceden olur. Orada baskı hatası olduğunu düşünüyorum. 2X³ değil 2x² olmalı ben de ona göre çözüm yaptım hatalı da düşünmüş olabilirim.

13 Nis 2023 Per 13:32 tarihinde Muharrem dinçer <muharremd...@gmail.com> şunu yazdı:
Hocalarım bakarmısınız. Soruda bir sıkıntı var sanki.

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CALxNQjX9dtTK1yz8YvSsUyjuMCHgQ5N5BAWHo%3DStupGLMEHMUA%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.
Screenshot_20230413_140753_Gmail.jpg

Serhat Tatan

Hocam 3.dereceden polinomlar olacak.