Hocalarım, bu soruda eksik mi var acaba, yardımcı olabilir misiniz

Musa CANBAZ

Hocalarım, bu soruda eksik mi var acaba, yardımcı olabilir misinizIMG-20220711-WA0006.jpg

cengiz POLAT (ÖĞRETMEN)

to tmoz
bu haliyle eksik. sorunun orijinalini atma şansınız var mı?

Musa CANBAZ <musac...@hotmail.com>, 12 Tem 2022 Sal, 19:45 tarihinde şunu yazdı:
Hocalarım, bu soruda eksik mi var acaba, yardımcı olabilir misinizIMG-20220711-WA0006.jpg

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/7e9a4981-2ecf-41c1-83b0-56d318fc79cdn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

ŞENCAN Yaşar

DBC ve BAC açılarını dik vermesi lazım. Soruyu yazarken eksik yazmışlar.

Musa CANBAZ

Sorunun orijinali malesef yok, bir hoca attı soruyu, ben de eksik olduğunu söyledim. Sizlerin de görüşleri ile daha kesin bir sonuç oldu.
Hepinize teşekkürler...