Süreklilik

simonsen-55

Feb 12, 2024, 9:34:53 AMFeb 12
to TMOZ
Apotemi yayınlarından verilen bu sorunun çözümü de  https://apotemivideo.frns.in/kitap.php?id=1200
 adresinde anlatılmış ve R sayılar kümesi olarak verilmiş.
Ancak ben bu sorunun çözümünde ikna olmadım.
Rasyonellerin irrasyonellere göre daha yoğun olduğu düşünürsek,
sanki Q' (irrasyonel sayılar kümesi) olması daha akla yatkın gibi geldi bana.
Ya da böyle bir soru hazırlanmamalı mıydı?
 Sizler ne dersiniz?
süreklilik.JPG

simonsen-55

Feb 12, 2024, 9:36:51 AMFeb 12
to TMOZ
2022-2023 video çözüm
sayfa 111-112 ve 4.soruya bakılacak

Serdar

Feb 12, 2024, 9:45:02 AMFeb 12
to TMOZ
Dirichlet fonksiyonu diye arama yaparsanız detaylı bilgi bulabilirsiniz