Parabol sorusu ile ilgili

tarialcarinn

Öncelikle lütfen kusura bakmayın tekrar başlık eklemiş olmak istemezdim ama aynı başlıktan cevap yazamadım
az önce gönderdiğim parabol sorusu ile alakalı f+g.k=0 mi diyeceğiz hocam o kısmı tam anlamadım
k doğru demetinde olduğu gibi değişken olarak mı düşüneceğim?
Ozel nokta dediğiniz nokta kesişim noktası mıdır ki yoksa soruda verilen (-2,3) noktası mıdır

F+k.g=0 dediğimde yalnızca x lerden oluşan bir denklem elde etmiş oluyorum ama soruda y eksenini kestiği noktanın ordinati isteniyor

Lütfen eğer zahmet olmazsa daha ayrıntılı anlatmaniz mümkün müdür saatlerdir bu soruyla uğraşıyorum da daha detaylı bilgi verebilirseniz ben de yıllarca kullanacağım bir bilgi ile donanmış olurum
Saygılarımla iyi akşamlar

Hatice Mankan

to tmoz

1 Eyl 2021 Çar 22:38 tarihinde tarialcarinn <tarial...@gmail.com> şunu yazdı: