Geometri üçgen

Bilal İnci

Doğrusallık belirtilmemiş o yüzden sanırım çözümüm yanlış. Tartışmak ister misinz?
IMG_4771.jpeg
IMG_4769.png

Serdar

Klasik bir soru Hocam. Çözümünüz doğru. A, C, E doğrusal denmeliydi ama.
Alternatif bir çözüm de ben ekleyeyim.
D noktası yükseklik üzerinde olur, yani simetri ekseni üzerinde.
11 Temmuz 2023 Salı tarihinde saat 18:01:20 UTC+3 itibarıyla Bilal İnci şunları yazdı:
IMG_20230711_194745.jpg

Bilal İnci

Saolun hocam, muharrem hocamızın kitabı idi. Yanlışlık mı yaptım acaba diye düşündüm. Saolun tekrardan.

Muharrem Şahin

Doğrusallığın doğal olarak gerektiğini düşünerek
sözü uzatmak istememişim sanıyorum. :)
Doğrusallık dikkate alınmadığında
çözülecek problem kalmaz.

İlginiz için teşekkürler.

Bilal İnci <bilal...@gmail.com>, 11 Tem 2023 Sal, 20:40 tarihinde şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/43008d90-604f-48e3-9cbe-ec70019f9f14n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

--
.

Bilal İnci

Hocam inşallah yanlış anlamamışsınızdır. Demek istediğim böyle güzel bir kitapta eksikliğin zor buluncağıydı. Haklısınız.

Muharrem Şahin

Kucaklıyorum sevgili hocam.

Bilal İnci <bilal...@gmail.com>, 12 Tem 2023 Çar, 15:43 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/ee66e318-8756-49ba-b73b-a26a1c393b01n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.