Paylaşım

Muharrem Şahin

Aug 4, 2024, 6:59:43 AMAug 4
to tm...@googlegroups.com

Buluşmamız Gereken En önemli Doğrumuz!

Matematikçi
zihnine yerleştirilmiş ezberleri
yineleyip duran değildir!
Sorgulayandır!
Düşünendir!
Düşündürendir!
Doğruyu arayandır!

--
.

İsmail

Aug 5, 2024, 12:06:18 AMAug 5
to tm...@googlegroups.com

Ve ayrıca "ben şu kadar yıl bu konu üzerine kafa yordum , bu konuda benim söylediklerim kesindir" demeyip eleştirilere ve farklı görüşlere tahammül edebilendir.

4 Ağu 2024 Paz 13:59 tarihinde Muharrem Şahin <muhar...@gmail.com> şunu yazdı:

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/CADf0OcM31UkyLFZiC3BWHTncddVqkGvicNxD-1hpzAk-%3D%3DcRMg%40mail.gmail.com adresini ziyaret edin.

Muharrem Şahin

Aug 5, 2024, 5:21:40 AMAug 5
to tm...@googlegroups.com

Yanlışın üzerine birlikte gidebilmeliyiz hocam. Apaçık yanlışı, bu benim görüşüm diye sunmamalıyız.🙏♥️

İsmail

Aug 5, 2024, 6:34:54 AMAug 5
to tm...@googlegroups.com

Elbette...Bazen apaçık doğru zannedilen şeyler de göz yanılgısı nedeniyle doğru zannedilebiliyor. Göz önüne sarkan kirpiğin hilal zannedilmesi gibi. Hürmetler.

Muharrem Şahin

Aug 5, 2024, 8:07:39 AMAug 5
to tm...@googlegroups.com

Bu yanlış zanlar, dostlarımızın uyarısı ile sorgulanmalı hocam. Hatta, uyarı beklemeden, her birimiz kendimizi sorgulamayı becerebilmeliyiz.