Trigonometrik denklem

Muallime Mat

IMG_20230316_012756_730.jpg

Serdar

Cevabı biliyor muyuz Hocam?

16 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 01:44:08 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat şunları yazdı:

IMG_20230316_012756_730.jpg

erkan dinç

SORUNUN SÇENEKLERİ HATALI VERİLMİŞ OLABİLİR.
image.png

Serdar <serdarda...@gmail.com>, 16 Mar 2023 Per, 15:15 tarihinde şunu yazdı:
Cevabı biliyor muyuz Hocam?

16 Mart 2023 Perşembe tarihinde saat 01:44:08 UTC+3 itibarıyla Muallime Mat şunları yazdı:

IMG_20230316_012756_730.jpg

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/tmoz/b77e0f8b-3a90-4169-862f-d89210b2d294n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.

Serdar

Ya da xsin+ycos sorulmak istenmiştir. Cevap D ise soru hatalı diyebiliriz

Hatice Mankan

to tmoz
Ben de değişik esitlik elde ettim
16 Mar 2023 Per 16:29 tarihinde erkan dinç <edi...@gmail.com> şunu yazdı:
IMG-20230316-WA0038.jpg

Muallime Mat

Cevap D olarak verilmiş ben de farklı bir eşitlik elde etmiştim